به گزارش پارس به نقل از ایسنا،  قاسم احمدی لاشکی در جشن گلریزان مجتمع آینده سازان وحید و نرگس چالوس در سالن اجتماعات اداره بهزیستی چالوس با اشاره به اینکه خیران به عنوان بازو و پشتیبان اداره بهزیستی محسوب می شوند، اظهار کرد: اعتبارات دولتی با توجه به گستردگی که وظایف بهزیستی دارد و نیز تعداد قابل توجهی از مددجویان که تحت پوشش هستند به هیچ وجه رفع نیاز نمی کند، بنابراین مشارکت‌های مردمی و نقش برجسته خیران در یاری رساندن و خدمت کردن به افراد زیر پوشش سازمان بهزیستی ضروری به نظر می رسد.

وی با بیان اینکه کمک به نیازمندان معیارهای اولیه انسانی است، تصریح کرد: خوش به سعادت انسان‌هایی که در این آزمون سر بلند بیرون بیایند و نام و یاد خویش را ماندگار و پویا ثبت کنند.

در ادامه مراسم نماینده مردم شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی طی تماس تلفنی با دکتر انوشیروان محسنی بندپی رئیس سازمان بهزیستی قول مساعد کمک ۵۰ درصدی برای تکمیل و ساخت پروژه مجتمع آینده سازان وحید و نرگس شهرستان چالوس را از وی گرفت.

رییس سازمان بهزیستی نیز در گفت‌وگو با افراد حاضر در این همایش اظهار کرد: سازمان بهزیستی یاری‌گر نوع‌دوستی و خیرخواهی مردم فهیم است و شرایط تکمیل امکانات برای انجام امور خیر را فراهم می‌کند.

انوشیروان محسنی بندپی تصریح کرد: شرایط لازم را برای مردم غرب مازندران و شهرستان چالوس برای تکمیل پروژه های موسسات خیریه فراهم خواهیم کرد.

وی افزود: هدف سازمان بهزیستی حمایت از کارهای جمعی است و در این راستا ۵۰ درصد از هزینه های ساخت و تکمیل پروژه مجتمع آینده‌سازان وحید و نرگس شهرستان چالوس را متقبل خواهد شد.