به گزارش پارس به نقل از مهر، بر اساس اعلام پلیس راه کشور در تهران شرق محور هراز از آبعلی تا امام زاده هاشم استان مازندران محور هراز از پلور تا آب اسک، محور کرج- چالوس از سیاه بیشه تا پل زنگوله ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است. همچنین در استان قم آزاد راه قم - تهران، قم - سلفچگان، استان قزوین محور قزوین- کرج، قزوین - رشت، قزوین - زنجان، استان گیلان محور رشت - قزوین در محدوده منجیل رودبار استان کرمان محور سیرجان بندر عباس و سیرجان شهر بابک استان اصفهان محور کاشان - اصفهان، اصفهان - شیراز ترافیک نیمه سنگین است.

بر اساس این گزارش در حال حاضر با توجه به آخرین گزارش ارسالی خروجی و ورودی های شهر تهران مشکل ترافیکی نداشته و بار ترافیک روان و عادی است البته این روان بودن ترافیک در سطح شهر هم رویت می شود.

سرهنگ سلبی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راههای کشور در گفتگو با خبرنگار مهر اعلام کرد: در استان فارس محور شیراز - جهرم کیلومتر ۲۲ یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ با سواری پیکان برخورد کرد که متاسفانه در پی وقوع این حادثه سه تن از هموطنانمان کشته و چهار تن مجروح شدند.

وی در ادامه بیان کرد: مجروحین نیز توسط نیروهای امدادی جهت درمان به بیمارستان منتقل شدند. علت حادثه این واقعه تجاوز به چپ از سوی راننده سواری پژو ۴۰۵ گزارش شده است.