سرهنگ مراد مرادی رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، درباره تمهیدات ترافیکی چهارشنبه با توجه به افزایش غلظت آلاینده ها افزود: براین اساس خودروهایی که رقم سمت راست پلاک آنها فرد باشد، امروز اجازه تردد در معابر شهر تهران را ندارند.

وی گفت: اجرای این طرح از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح تا ۱۹ ادامه خواهد داشت.

سرهنگ مرادی همچنین از آماده باش نیروهای پلیس راهور تهران بزرگ برای اجرای سراسری طرح زوج و فرد در محدوده پایتخت خبر داد و گفت: ماموران و تیم های گشتی پلیس راهور در تمام مناطق شهر تهران استقرار خواهند داشت و بر اعمال کامل طرح ترافیکی زوج و فرد نظارت می کنند.

وی بر همکاری نیروهای پلیس راهور تهران بزرگ با شهروندانی که قصد خروج از پایتخت را دارند تاکید کرد و افزود: با توجه به باز بودن مدارس مقاطع اول و دوم متوسطه، ماموران پلیس راهور همکاری لازم را با سرویس های مدارس نیز خواهند داشت.

سرهنگ مرادی افزود: در مبادی خروجی پایتخت نهایت همکاری از سوی پلیس راهور با شهروندان انجام خواهد شد اما در مناطق مرکزی پایتخت نظارت کامل برای تردد نکردن خودروهای پلاک فرد انجام می شود.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در پایان گفت: هنوز تصمیمی برای اجرای طرح زوج و فرد از در منازل در روز پنجشنبه اتخاذ نشده است.