به گزارش پارس علی گرجی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در شهرکرد ضمن تبریک سال « حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» اظهار داشت: ۱۲ فروردین ثبت برگ زرینی دیگر بر تارک درخشان و تابناک مجاهدت های استقلال طلبانه و آزادیخواهانه تاریخ بشری است که می توان به جرأت آن را حماسه ای بی نظیر در تاریخ معاصر دانست.

وی افزود: تاکنون هیچ رفراندومی در این سطح و با این گستردگی و اهمیت در یک کشور اتفاق نیفتاده است و این افتخاری بزرگ برای ملت ایران به شمار می‎ رود.

گرجی با اشاره به رأی حداکثری ۹۸.۲ مردم به نظام جمهوری اسلامی، تصریح کرد: ملت آگاه، آزاده و فهیم ایران اسلامی در دوازدهم فروردین ماه سال ۱۳۵۸، با رأی قاطع « آری» و حداکثری خود به نظام جمهوری اسلامی ایران، انقلاب اسلامی خود را که در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷، واقع شد را تثبیت کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ملت ایران با حضور خود در پای صندوق های رأی بر نوع و شکل حکومتی که مورد اتفاق بود، مهر تأیید زدند و آن را در تاریخ به ثبت و ضبط رسانده و به آن رسمیّت دادند.

گرجی با بیان اینکه ۱۲ فروردین نماد وحدت ملّی و انسجام اسلامی ملت ایران است، ابراز داشت: هم اکنون در چهارمین سال از دهه چهارم از حیات طیّبه ی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، دهه عدالت و پیشرفت، عبوری سرافرازانه از سی و پنج سالگی تولّد انقلاب اسلامی، سی و چهارمین، مراسم گرامیداشت ۱۲ فروردین باشکوه و عظمت خاصی برگزار می شود.

وی با اشاره به برنامه های پیش بینی شده برای این روز، تصریح کرد: به اطلاع عموم مردم شریف استان می رساند به مناسبت فرارسیدن یوم الله دوازدهم فروردین، روز تجلّی مشروعیّت و مقبولیّت جمهوری اسلامی به ۱۲ نفر از متولدین دوازدهم فروردین ماه سال ۵۸ (۱۲/۰۱/۱۳۵۸) لوح یادبودی به رسم یادبود اهدا می شود.

گرجی در پایان اذعان داشت: متقاضیان می توانند، مراتب را به دو صورت حضوری و مراجعه به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان به نشانی شهرکرد– دروازه سامان– مجتمع ادارات– جنب اداره کل آموزش و پرورش استان و غیرحضوری از طریق ارسال کپی شناسنامه و یا کارت ملّی به شماره فاکس ۲۲۴۴۰۲۰-۰۳۸۱ به ستاد استان اعلام کنند.