به گزارش پارسدوشنبه هفته گذشته، مردی از 3 نفر به اتهام آدم‌ربایی و تهدید به قتل با قمه در کلانتری 160 محله خزانه طرح شکایت کردو پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد.

بر اساس اطلاعات فردی نیمه لخت و نفس نفس زنان در روز مذکور وارد کلانتری 160 خزانه شد و گفت: از چنگ 3 نفر که وی را ربوده بودند و قصد کشتن وی را داشته اند فرار کرده است.

شاکی در اظهارات خود گفت: چندی در کمپ ترک اعتیاد بستری بودم تا اینکه بر سر موضوعی خانوادگی با افراد کمپ درگیر شده و شاکی به علت دشنام‌های ناموسی که از طرف مقابل می‌شنود وی را به مرگ تهدید می‌کند و موضوع به طور موقت همان زمان فیصله پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: موضوع ادامه می‌یابد تا اینکه فرد مقابل شاکی روزی به همراه دو دوست خود به کمپ می‌آید و تصمیم می گیرد شب را در کمپ بماند اما در نیمه‌های شب با بیهوش کردن من را می‌ربایند و به خانه‌ای در محله خزانه منتقل می‌کنند.

شاکی خاطرنشان کرد: پس از به هوش آمدن 3 نفر  مرا به قتل تهدید کردند و سپس دهان و دست و پای مرا بستند و گوشی‌های مرا شکستند و مرا به داخل صندوق عقب پیکانی سفید رنگ انداختند و من توانستم به زور دست‌های خود را باز کنم و پس از ایستادن خودرو  در صندوق عقب را از داخل باز کردم و با تمام سرعت تا کلانتری دویدم.

به دنبال اظهارات وی متهم که سوء پیشینه داشت به سرعت دستگیر شد و به دنبال وی همدستانش نیز دستگیر شدند و در تحقیقات منکر آدم‌ربایی شدند اما پس از رو در رو شدن با شاکی به آدم ربایی خود اعتراف کردند.

متهم اصلی پرونده در گفته های خود ادعا کرد که قصدشان از ربودن این مرد، کشتن نبوده و فقط برای اینکه او را بترسانند او را دزدیده اند، همچنین ادعا کرد او در دعوا ادعا کرده بود که مرا می کشد و من هم به خاطر همین او را دزدیدم.

پس از ثبت اظهارات این مرد در دادسرای امور جنایی تهران، پرونده آنها به دستور بازپرس سیفی، برای تکمیل تحقیقات در دستور کار اداره یازدهم آگاهی قرار گرفت.