به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران ؛

بر اساس اعلام پلیس راهور ناجا وضعیت ترافیکی جاده های کشور تا ساعت" ۱۰ صبح" یکشنبه" ۴ فروردین ماه" بدین شرح است:

در استانهای البرز محور کرج - چالوس (کندوان) و مازندران محور چالوس - کرج (ولی آباد) بارش برف و در استانهای آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، گیلان، چهارمحال و بختیاری، رنجان و کردستان بارش باران گزارش شده است.

همچنین ترافیک در استانهای البرز (محور کرج - چالوس) و تهران شرق محور هراز (آبعلی تا امام زاده هاشم) سنگین و در استانهای قم (آزادراه تهران - قم) ، خراسان رضوی (محور مشهد - قوچان) ، گلستان (محور کردکوی - گرگان) نیمه سنگین و در استان مازندران (محور چالوس - کرج و هراز) مقطعی نیمه سنگین گزارش شده است.

همچنین در استانهای آذربایجان شرقی آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان، زنجان و کردستان بارش باران گزارش شده است.

ممنوعیت تردد در محور کرج- چالوس

سرهنگ رضا اسفندیاری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: تردد از ساعت ۱۲ ظهر امروز از کرج به چالوس ممنوع و ساعت ۱۵ از مرزن آباد به کرج یکطرفه می شود.

معاون عملیات پلیس راه ترافیک کشور اظهار داشت: در استان البرز محور کرج چالوس از ابتدای محور تا تونل شماره ۵ ترافیک سنگین است.

وی با اشاره به ترافیک سنگین باند شمالی محرو هراز تا امام زاده هاشم خاطر نشان کرد: ترافیک در آزاد راه تهران قم و مشهد قوچان سنگین گزارش شده است.

بارش برف و باران در ۷ استان کشور

جانشین فرمانده پلیس راه کشور گفت: در اکثر محورهای استان های غربی کشور بارش باران گزارش شده است.

سرهنگ البرزی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: در اکثر محورهای استانهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان، چهار محال بختیاری، زنجان، کردستان، بارش باران گزارش شده است.

جانشین فرمانده راه کشور اذعان داشت: در محور کندوان محدوده ولی آباد شاهد بارش برف هستیم.

سرهنگ البرزی خاطر نشان کرد: سایر محورهای های مواصلاتی کشور از جوی آرام برخوردار است. /ل