به گزارش پارس،به نقل از مشرق در بروزرسانی ios جدید خبری از یک دگرگونی کلی نیست و اپل در این بروز رسانی، بیشتر بر رفع باگ ها و بروز رسانی اپلیکیشن های خانگی تاکید نموده و شاید بتوان مهم ترین ویژگی نسخه جدید را، پشتیبانی Siri از زبان عربی دانست و حالا کاربرانی که با این زبان سخن می گویند هم قادر به تعامل با دستیار دیجیتالی اپل خواهند بود. 
 

اپل نسخه 9.2 از پلتفرم iOS را منتشر کرد


اهالی کوپرتینو بیان می کنند که iOS 9.2 جدا از رفع باگ ها، قابلیت هایی را نیز به سرویس خبری این شرکت موسوم به News، سرویس استریم موسیقی، iBooks و Podcasts افزوده است. البته منظور اپل بیشتر این است که حالا می توانید از قابلیت 3D Touch در این اپ و سرویس ها نیز بهره گیرید. از سوی دیگر حالا استفاده از مرورگر در اپلیکیشن های شخص ثالث نیز به شکل پویاتری صورت می پذیرد و این در حالیست که مدیریت آیفون با یک دست بهینه تر از پیش گشته. 
 
در نسخه پیشین، گاهی مشکلی که برای آیفون ها پیش می آمد این بود که تلفن همراه، بدون اخطار به کاربر آلارمی که تنظیم شده بود را غیر فعال می کرد که البته در نوع خود باگی بسیار عجیب بود و حالا اپل خبر می دهد که این مشکل را نیز مرتفع کرده. همچنین با نصب نسخه جدید iOS، آیفون ها قادر خواهند بود تا بدون نیاز به هماهنگ شدن با یک کامپیوتر و با استفاده از یک آداپتور ساده، تصاویری که با دوربین دیجیتال ثبت شده اند را دریافت نمایند.