به گزارش پارس به نقل از فارس، محمدعلی طلوعی‌مقدم  در خصوص اوضاع ترافیکی محور هراز و شرایط جوی این جاده اظهار داشت: خوشبختانه از روز گذشته شاهد بارش برف در محور هراز هستیم و اکیپ‌های راهداری در جاده، گردنه‌ها و راهدارخانه‌ها در سطح محور مستقر هستند و برای خدمات‌رسانی به هموطنان به صورت شبانه‌روزی حضور دارند.

وی افزود: برف از شب گذشته به صورت سنگین باریدن گرفت و در گردنه‌ها به صورت کولاک در‌آمد و ترافیک نیمه‌سنگینی را شاهد بودیم؛ اما خوشبختانه مشکل خاصی طی این مدت به وجود نیامده است و تردد وسایل نقلیه بدون مشکل ادامه دارد.

طلوعی‌مقدم تصریح کرد: با وجود باز بودن محور و حضور راهداران که اقدام به برف‌روبی و نمک‌پاشی در مسیر می‌کنند، رانندگان باید صبر و حوصله پیشه و به توصیه‌های همکاران ما در پلیس راه و راهداران توجه و بین خطوط رانندگی کنند و از سبقت، سرعت و رانندگی در شانه خاکی بپرهیزند.

سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان پردیس و رودهن ادامه داد: رانندگان در این فصل تجهیزات زمستانی مانند لباس گرم، زنجیر چرخ و... به همراه داشته باشند و قبل از حرکت با آزمایش کردن سامانه گرمایشی خودرو، شیشه‌شوی، معاینه فنی کامل و با سوخت کافی برای سفر آماده شوند تا به سلامت به مقصدشان برسند.

وی افزود: در حوزه شهرستان پردیس تا امامزاده هاشم (ع)، چهار راهدارخانه در نقاط مختلف جاده برای استقرار کارکنان و 24 دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین مانند نمک‌پاش، برف‌روب، لودر، گریدر، گشت‌های راهداری و ... وجود دارد تا به صورت شبانه‌روزی برای خدمات‌رسانی به هموطنان آماده باشیم.