به گزارش پارس،به نقل از فارس

حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین اژه‌ای در هشتاد و هشتمین نشست خبری قوه قضائیه، پس از گلایه یکی از خبرنگاران مبنی بر برخورد نامناسب با اصحاب رسانه، در برگزاری دادگاه بابک زنجانی متهم نفتی اظهار داشت: بنده از خبرنگاران بابت این موضوع عذرخواهی می‌کنم.

وی ادامه داد: اما ظرفیت سالن‌های دادگاه مشخص و کم است، اگر این ظرفیت‌ها تکمیل شود، متقاضیان دیگر جایی پیدا نمی‌کنند. با توجه به اینکه سالن بعضی از شعب دادگاه کوچک است، بنابراین براساس ظرفیت افراد وارد دادگاه می‌شوند.

غلامحسین اژه‌ای افزود: پرونده‌ای که 8 وکیل، 3 متهم دارد و بعضاً تعداد زیادی از اقوام نیز قصد حضور دارند و همین‌طور پرسنل انتظامی دادگاه نیز باید حضور داشته باشند، دیگر نمی‌توان امکان حضور همه را در سالن دادگاه فراهم کرد.

سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به پرسشی مبنی بر آخرین وضعیت خبرنگاران دستگیرشده اظهار داشت: بنده اطلاعات جدیدی ندارم، ولی همه دستگیرشدگان رسانه‌ای و خبرنگار نیستند.

معاون اول قوه قضائیه گفت: پرونده بعضی از آنها تکمیل و در دادسرا آخرین بازپرسی‌ها در حال انجام است.

وی گفت: امکان جدا کردن پرونده این افراد وجود دارد تا سریع‌تر برای بررسی به دادگاه ارسال شود.

اژه‌ای در پاسخ به پرسش یکی دیگر از خبرنگاران مبنی بر قطعنامه اخیر علیه ایران اظهار داشت: ما دشمن 36 ساله‌ای داریم که در رأس آن آمریکا و اسرائیل است و قطعاً هر کاری از دستشان بربیاید انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه برای ما ارزش‌های الهی و دیگر معارف‌مان ملاک است، گفت: نباید ملاحظه آمریکا و اسرائیل را داشته باشیم.