به گزارش پارس، مرجانه گلچین بازیگر در گفتگو با خبرنگار مهر از آخرین فعالیت های هنری اش اینگونه گفت: امسال به دلیل مشغله های کاری نتوانستم در هیچ یک از مجموعه های تلویزیونی مناسبتی نوروز ایفای نقش کنم و تنها توانستم در تله فیلم" یک دماغ ناقابل" بازی کنم.

وی افزود: تله فیلم" یک دماغ ناقابل" به کارگردانی مجتبی چراغعلی و تهیه کنندگی اصغر پورهاجریان در هفته نخست نوروز از شبکه یک پخش خواهد شد.

گلچین درباره موضوع تله فیلم و نقش خود در آن توضیح داد: موضوع" یک دماغ ناقابل" سوژه ای امروزی است که به جراحی های بینی و موضوعات حاشیه ای آن می پردازد. در این تله فیلم یک دختر جوان که من نقش مادر او را ایفا می کنم درگیر این مساله است و به تبع او تمامی افراد خانواده به ویژه مادر خانواده نیز درگیر این مساله است.

بازیگر سریال طنز" زیرزمین" درباره دیگر عوامل این تله فیلم گفت: مرجانه گلچین، عزت الله مهرآوران، سحر ولدبیگی، افشین سنگ چاپ، امیر قریب زاده، الیزابت امینی، مجید شهریاری و علی جانثاری بازیگران اصلی این فیلم تلویزیونی هستند.

" یک دماغ ناقابل" نوشته علی اصغر احمدی مقدم داستان دختری به نام افسون را روایت می کند که در آستانه ازدواج تن به جراحی زیبایی بینی می دهد، اما بهمن پدر افسون وسوسه می شود دستمزد دکتر را بالا بکشد و این آغاز ماجراست…