به گزارش پارس،به نقل از باشگاه خبرنگارانسرهنگ محمد مهدی کاکوان رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ ، در تشریح جزئیات این خبر گفت:در پی پخش کلیپی در فضای مجازی مبنی بر انتشار عکس های خانم ها و مصاحبه ای که خود این فرد دستگیر شده انجام داد دال بر اینکه این تصاویر مربوط به عکس های اقوام ، دختر خاله ها و خواهر من هستند و فضای جامعه در این خصوص مشوش شد؛مقام قضایی طی حکمی دستور دستگیری این متهم را صادر کرد که با اقدام اطلاعاتی و در یک عملیات پلیسی متهم مذکور که وحید 30 ساله نام دارد دستگیر و پس از انتقال به پلیس فتا تهران بزرگ تحت بازجوی های فنی قرار گرفت.

 
وی افزود:در تحقیقات صورت گرفته از متهم مشخص شد خودرو و منازلی که در تصاویر وجو دارد متعلق به متهم نیست و متهم با ترفندهای مختلف این خانم ها را اغفال و پس از کشاندن  آنان به این مکان از این افراد عکس تهیه کرده است.
 
کاکوان بیان داشت:در ادامه در کلیپی متهم عنوان کرده که گوشی من سرقت شده و از آن سوء استفاده شده است در بررسی ماموران پلیس فتا تهران بزرگ مشخص شد که متهم در رابطه سرقت گوشی خود به هیچ مرجع انتظامی مراجعه نکرده است.
 
جزییات دستگیری پسر جنجالی فضای مجازی از زبان رئیس فتا تهران+ عکس متهم
 
رئیس پلیس فتا پایتخت اعلام داشت: آنچه که تا الان مشخص شده این است که متهم با تهیه این عکس ها از افراد اغفال شده سوء استفاده کرده است،هم اکنون خانواده این افراد به پلیس فتا تهران بزرگ مراجعه و با اعلام اینکه حیثیت و آبروی ما در جامعه از بین رفته است ،خواهان بررسی موضوع و برخورد مناسب با متهم هستند.
 
سرهنگ کاکوان در پایان به شهروندان توصیه کرد: اگر فرد یا افرادی در شبکه های اجتماعی بخواهند از تصاویر خصوصی دیگران اسفاده کنند و با انتشار آن نصاویر افراد را  مورد هتک حرمت قرار بدهند قطعاً  با برخورد قانونی پلیس مواجه خواهند شد.