به گزارش پارس رضا نوروزی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ، در این باره اظهار کرد: عیدی واریزی برابر با یک برج حقوق در حوزه برنامه ریزی و حمایت کمیته امداد است که برای خانوارهای یک نفره ۴۰ هزار تومان و خانوارهای پنج نفر به بالا، ۷۵ هزار تومان است.

وی ادامه داد: تمام کسانی که در اسفندماه مددجوی کمیته امداد بوده باشند از این عیدی برخوردار می شوند و این گونه نیست که تنها مددجویانی که حداقل از یک سال قبل تحت پوشش قرار گرفته باشند، عیدی بگیرند.

نوروزی با بیان اینکه با توجه به کمک های مردم سعی کرده ایم در حل مشکلات اعتباری امداد اقدامات کارسازی انجام دهیم، اظهارکرد: با توجه به مشکلاتی که پس از افزایش تورم و گرانی ها به وجود آمده، سطح پذیرش مددجویان را افزایش دهیم.

مدیر کل امور ایتام و زنان سرپرست خانوار کمیته امداد افزود: از شهریورماه سال ۹۱ تصمیم به پوشش تعداد بیشتری از نیازمندان گرفتیم که این میزان به فراخور استان ها و تعداد نیازمندان آنها متفاوت است.

وی افزود: از دو ماه گذشته به شدت با مراجعه نیازمندان مواجه بوده ایم به گونه ای که برخی استان ها حداقل ۱۰ هزار خانوار را تحت پوشش خود گرفته اند.