به گزارش پارس به نقل از تسنیم، سرهنگ جعفرمحمدنژاد اظهار داشت: تردد موتور سیکلت تا ساعت 24 روز جمعه 22 آبان ماه از محور کندوان، هراز و سوادکوه و بالعکس ممنوع است.

وی افزود: تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در محور کندوان، گفت: تردد انواع تریلر،کامیون و کامیونت از محور کندوان ممنوع است.

محمدنژاد عنوان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا ساعت 24 روز جمعه 22 آبان ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت17 تا ساعت 24 روز جمعه از 15 کیلومتری جنوب مرزن آباد (دزدبن ) به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

وی افزود: در محور هراز، ترددکلیه تریلرها  از این محور ممنوع بوده و تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها به  استثنای حاملان  مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 صبح تا  24روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

محمدنژاد خاطر نشان کرد: در محور سوادکوه، تردد تریلرها به استثنای تریلی‌های حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 8 صبح تا 24 جمعه از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به بارندگی در محورهای مواصلاتی استان از لغزنده بودن جاده خبر داد و از رانندگان وسایل نقلیه خواست، با احتیاط رانندگی کنند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با خط امین 2182934 به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های استان است.