به گزارش پارس به نقل از فارس، روابط عمومی اداره کل درمان استان تهران، محمد تقی خسروانی مقدم به فعالیت گسترده بخش درمان غیر مستقیم این اداره کل در این استان اشاره کرد و اظهار داشت: سال گذشته بخش بزرگی از خدمات درمانی به بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی در تهران در حوزه درمان غیر مستقیم از طریق مراکز درمانی طرف قرارداد با نظارت دفتر اسناد پزشکی اداره کل درمان استان ارائه شده است.

 

مدیرکل درمان استان تهران در ادامه همچنین از تجهیز تمامی مراکز درمانی بستری به دستگاه رادیولوژی دیجیتال خبر داد و افزود: بر اساس برنامه‌های پیش بینی شده در اداره کل درمان استان تهران درصدد هستیم تا پایان سال جاری تمامی مراکز درمانی بستری به دستگاه های پیشرفته رادیولوژی با سیستم دیجیتال مجهز شوند.

 

وی یادآور شد: البته این مهم از ابتدای امسال در حال پیشروی است به طوری که تا کنون بخش قابل توجهی از مراکز درمانی بستری تامین اجتماعی استان تهران به دستگاه های رادیولوژی دیجیتال مجهز شده اند.

 

این مقام مسئول در ادامه سخنان خود ابراز داشت: همچنین درنظر داریم تا پایان سال 94 نسبت به تجهیز 2 مرکز درمانی بستری تامین اجتماعی استان تهران به دستگاه های سی تی اسکن اقدام شود.

 

خسروانی مقدم در خصوص مطالبات و درخواست های فعالان عرصه رادیولوژی خاطرنشان کرد: درخواست‌های این قشر از پرسنل درمانی به منظور محقق شدن آنها، در حال پیگیری و بررسی است.