به گزارش پارس به نقل از ایرنا، آبفای پاوه روز جمعه در اطلاعیه ای از مردم این شهر خواست؛ مصرف بهینه آب را رعایت کرده و کارکنان امور آب شهری را در جلوگیری از هدر رفت آب یاری کنند.

در این اطلاعیه آمده است: به دلیل از کار افتادن (سوختگی) الکتروپمپ چاه منطقه چاه بندره که دارای 18 لیتر در ثانیه آبدهی به بخشی از شهر پاوه است از مدار خارج شده است.

این اطلاعیه افزوده است: تعمیر و راه اندازی مجدد این الکتروپمپ به دلیل مسیر دسترسی که در اثر بارندگی های اخیر صعب العبور شده و نیاز به عبور ماشین آلات سنگین از جمله جرثقیل دارد و موقعیت الکتروپمپ که در عمق 230 متری زمین قرار دارد با مشکلاتی مواجه شده است.

در اطلاعیه آبفای شهر پاوه آمده است: هماهنگی ها و تدارکات لازم صورت گرفته و همکاران آب و فاصلاب در سطح استان و شهرستان تمام تلاش خود را خواهند کرد تا در کوتاهترین زمان ممکن تجهیز مجدد چاه انجام گیرد.

در پایان این اطلاعیه عنوان شده است: بارندگی های اخیر فقط 12 لیتر در ثانیه به دبی سراب هولی اضافه کرده بود که به مرور کم شده و امروز به چهار لیتر تقلیل پیدا کرده و یک چاه نیز از مدار خارج شده بنابراین در این مدت برنامه آبرسانی فشرده تر خواهد شد.

شهرستان پاوه با 59 هزار نفر جمعیت در شمال غربی کرمانشاه واقع شده است.