به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس غلامرضا انصاری در جریان دویست و سومین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به بارندگی‌های اخیر در شهر تهران، اظهارداشت: متاسفانه کوچکترین بارش شهر را قفل و موجب ترافیک کشنده در شهر می‌شود.

وی ضمن انتقاد از تفاهم نامه شهرداری تهران با وزارت بهداشت و سازمان انرژی هسته‌ای جهت احداث نخستین بیمارستان هسته‌ای در بوستان ولایت، گفت: ما انتظار داریم شهرداری تهران براساس برنامه‌های تنظیم شده و تصویر شده شورا گام بردارد و در واقع اینگونه کارها توجیه پذیر نیست.

انصاری ادامه داد: دیروز در رسانه‌ها تبلیغات میتینگ سیاسی را داشتیم که ظاهراً قرار است فردا در مسجد حاج حسن این اتفاق بیفتد که طبق بررسی‌های صورت گرفته این تحقیقات با آرم شهرداری تهران بوده و انتظار می‌رود که شهرداری تهران از بودجه عمومی این سازمان از برگزاری اینگونه میتینگ‌ها صرف نظر کند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران در ادامه با اشاره به حسابرسی سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به شهرداری تهران اشاره کرد و گفت: از ابتدای بلدیه و به هر صورت در چارچوب قانونی، این کار انجام گرفته است که البته در شورای چهارم این موضوع به صورت دقیق‌تر مورد توجه قرار گرفته است.