به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس سردار سرتیپ پاسدار تقی مهری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در دوره آموزشی مدیران اجرایی پلیس راهور به تشکیل قرارگاه جهادی ارتقای تربیت و آموزش پرداخته و اظهار داشت: با تدبیر فرمانده ناجا و پیگیری هیأت رئیسه از سال گذشته مقدمات راه‌اندازی قرارگاه جهادی تربیت و آموزش فراهم شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی تصریح کرد: در پلیس راهور برابر تدابیر ابلاغی نسبت به تهیه و تدوین کتابچه دانستنی‌های پلیس راهنمایی اعم از پلیس راه و ترافیک شهری اقدام شد که در سراسر کشور به دست کارکنان رسیده است.

عالی‌ترین مقام راهنمایی و رانندگی کشور به تدابیر ابلاغی نسبت به برگزاری دوره‌های کوثر اشاره و بیان داشت: امروز رؤسای پلیس راهنمای شهرستان‌ها، معاونان فنی و مهندسی راهور استان‌ها، رؤسای راهور سرکلانتران تهران بزرگ و مسئولان عملیات ترافیک شهری در این دوره آموزشی حضور دارند.

وی به برگزاری دو دوره آموزشی دیگر در راهور پرداخت و گفت: ارتقای آگاهی و دانش همه کارکنان به ویژه فرماندهان و مسئولان و ارتقای آگاهی در حوزه تخصصی ترافیکی از جمله اهداف این دوره‌هاست.

سردار مهری ادامه داد: حدود 9 عنوان درسی در این دوره‌ها آموزش داده می‌شوند. در حوزه‌های تصادفات، ترافیک شهری، اجرائیات، شماره‌گذاری، عملیات و خدمات؛ درس جدیدی به نام رعایت حقوق شهروندی نیز به رئوس این مطالب اضافه شده است.

عالی‌ترین مقام راهنمایی و رانندگی کشور اظهار امیدواری کرد: با ارتقای مهارت و تخصص کارکنان و وحدت رویه نسبت به اجرای قوانین بتوانیم در سطح کشور و ایمنی را شاهد باشیم.