~~به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری ایسنا سردار مهری با حضور در جلسه شور فرماندهی فرودگاه، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام محرم و شهادت امام حسین (ع) به موضوع برقراری نظم و امنیت در حوزه فرودگاهها اشاره کرد و گفت: فرماندهان باید عوامل گشت خود را برای کنترل نقاط کور و آسیب پذیر همچنین تردد مردم در دهه محرم و روزهای تاسوعا و عاشورا توجیه کنند تا توجه ویژه ای به این مناطق داشته باشند.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به سال" آموزش و توجه به ارتقاء دانش انتظامی کارکنان در حوزه خدمتی در پلیس فرودگاه " تاکید کرد: کتابچه دانستنی های انتظامی با استفاده از کارشناسان این حوزه و ساعت ها تحقیق با هدف انتقال تجربه به کارکنان جوان تهیه شده است.

سردار مهری افزود: فرماندهان با در اختیار گذاشتن کتابچه دانستنی ها مسیر فراگیری آموزش های لازم را که نیاز دوران خدمتی کارکنان می باشد فراهم ساخته و نتیجه این آموزش ها را در غالب آزمون ارزیابی کنند.

این مقام مسئول در ادامه به بحث پیشگیری از وقوع جرم در حوزه استحفاظی فرودگاه ها اشاره کرد و گفت: فرماندهان در جهت پیشگیری از وقوع جرائم، ایده ها، پیشنهادات و نظرات سازنده کارکنان خود را در حوزه های مختلف موادمخدر، کالای قاچاق و سرقت جمع بندی و به معاونت عملیات ارائه دهند، تا از این ایده های نو در پیشبرد اهداف سازمانی استفاده شود.

سردار مهری با اشاره به اهمیت تکریم از خانواد های کارکنان آسیب پذیر، توجه به این امر و شناسایی این افراد و همچنین دیدار با خانواده شهداء را از فرماندهان پلیس فرودگاه ها خواستار شد.