به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس باقر لاریجانی با اشاره به اخذ نظرات همه افراد ذیربط و نهایی شدن بسته‌های تحول و نوآوری آموزش علوم پزشکی، گفت: رصد نظرات همه صاحب نظران و افراد ذیربط حوزه آموزش علوم پزشکی کشور از نقاط قوت در تدوین این بسته‌ها است.

وی با بیان اینکه اکنون زمان اجرای بسته‌های تحول و نوآوری در دانشگاه‌های علوم پزشکی رسیده اظهار داشت: اجلاس معاونین آموزشی زمان مناسبی است تا دانشگاه‌های مستقر در مناطق آمایشی کشور گرد هم آمده و با همکاری مدیران حوزه معاونت آموزشی ماموریت‌های روشنی را در راستای اهداف بسته‌های تحول و نوآوری آموزش علوم پزشکی تدوین کنند.

معاون آموزشی وزارت بهداشت از برگزاری کارگروه‌های مناطق ده گانه آمایشی کشور در این اجلاس خبر داد و گفت: زیرساخت‌های لازم برای اجرای بسته‌های تحول و نوآوری آموزش علوم پزشکی در وزارت بهداشت فراهم شده که در این اجلاس توسط مسئولین ذیربط به اطلاع دانشگاه‌ها می‌رسد.

لاریجانی با بیان اینکه طبق نظرسنجی‌های به عمل آمده در اجلاس‌های قبلی اکثر روسا و معاونین آموزشی دانشگاه‌ها با کلیات بسته‌های تحول و نوآوری آموزش علوم پزشکی موافق بوده‌اند اظهارداشت: نظراتی نیز درخصوص بسته‌ها ارائه شده که در فاز اجرا مدنظر قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: پیش نویس ماموریت‌های قابل واگذاری به مناطق آمایشی کشور در کارگروه‌های این نشست با نظر معاونین آموزشی دانشگاه‌ها تدوین و پس از کسب نظر روسای دانشگاه‌های مستقر در هر منطقه نهایی می‌شود.

اجلاس معاونین آموزشی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، سه شنبه 21 مهرماه 94 در سالن امام خمینی (ره) دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی برگزار می‌شود.