به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس رسول دیناروند گفت: صنایع غذایی برتر و ارزشمندی که در کشور در حال فعالیت هستند را سازمان غذا و دارو و وزارت بهداشت با حفظ سلامت صد درصدی جامعه حمایت می‌کند.

وی گفت: صنایع غذایی و دارویی که سلامت جامعه و مردم را در اولویت قرار داده و در حال فعالیت هستند باعث افتخار هستند و این صنایع پاسخگوی نیازهای کشور هستند که ما را از وابستگی نجات می‌دهد و همینطور این صنایع در جهت توسعه صادرات تلاش می‌کنند.

دیناروند افزود: اطممینان دارم در دوران پسا تحریم با گشایشی که در ارتباط‌های بین المللی فراهم خواهد شد توسعه صنعتی ایران با سرعت بیشتری ادامه پیدا می‌کند و می‌توانیم در یک دوره نسبتا مناسبی به تراز مثبت در تجارت دارویی برسیم.

رئیس سازمان غذا و دارو در مورد آبلیموهای تقلبی اظهار داشت: باید یک برنامه‌ای را همانند قضیه آب معدنی با نظر مقام عالی وزارت انجام دهیم تا بتوانیم پاسخ مردم را بدهیم یعنی آبلیموهای سالم و ناسالم از یکدیگر مشخص شوند و به برنامه‌های روتین و معمولی اکتفا نکنیم و یک کار ضربتی و جهادی در این حوزه انجام دهیم.

دیناروند اظهار داشت: نظارت دائمی بر تمامی مواد غذایی در کشور از مهمترین برنامه‌هایی است که در اولویت برنامه‌ها قرار دارد و باید دستگاه‌های نظارتی دیگر هم با همکاری‌های یکدیگر سلامت مردم و جامعه را در اولویت قرار دهند ولی گاهی اوقات نظارت فوریتی و جهادی پیش می‌آید که باید ان برنامه را به سرعت انجام دهیم دهیم.