به گزارش پارس به نقل از خبرگزاری فارس سید حسن هاشمی در عیادت از مصدومین فاجعه منا در بیمارستان یافت‌آباد گفت: اکثر مصدومین حادثه منا در شرایط مطلوب به سر می‌برند و تا فردا مرخص می‌شوند.

وی افزود: از میان مصدومین ایرانی فاجعه منا تنها یک نفر در مکه مانده است که امشب به تهران اعزام می‌شود و کسانی هم که در حال حاضر در بیمارستان شهدای یافت‌آباد بستری هستند رو به بهبود هستند و فقط تعداد کمی از آنها به خدمات بیشتر نیاز دارند که متخصصین بیمارستان در حال خدمات‌رسانی به آنها هستند و مصدومین سایر شهرها نیز به زودی به شهر خود منتقل می‌شوند.

وزیر بهداشت گفت: 21 نفر از زائرین ایرانی مشکل تنفسی داشتند و مشکوک به کرونا ویروس بودند که با توجه به آزمایشات انجام شده خوشبختانه هیچکدام از آنها به این ویروس آلوده نبوده و تست همه آنها منفی بوده است و همکاران من در حال انجام مقدمات ترخیص آنها هستند.

هاشمی خاطرنشان کرد: در حال حاضر هیچ مشکلی در کشور در مورد کرونا ویروس وجود ندارد و تمهیدات لازم برای بازگشت سایر حجاج به کشور نیز در مبادی ورودی کشور اتخاذ شده است.

وی افزود: همه بیمارانی که از مکه به تهران منتقل شده‌اند در این بیمارستان بستری شده‌اند که امکانات خوبی برای رسیدگی و اقدامات لازم در آن فراهم شده است.