به گزارش پارس به نقل از خبرگزاری فارس سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در ادامه سخنان خود در چهاردهمین دوره نمایشگاه لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی (ایپاس 2015) اظهار داشت: امروز این نمایشگاه در هفته ناجا افتتاح می‌شود. هفته‌ای که با شعار اقتدار پلیس همدلی و همزبانی امنیت و آرامش همراه است.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: امروز پلیس جمهوری اسلامی ایران پلیسی مقتدر، دانش بنیان، حرفه‌ای، توانمند و اهل تعامل با تمام کشورهای دوست و خواهان ارتباط است.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور ادامه داد: امروز پلیس ایران به دلیل پیشرفت‌ها آمادگی مشارکت در حوزه انتقال تجربیات و آموزش را دارد.

وی گفت: در حوزه استفاده از فناوری‌های روز پلیس ایران گام‌های خوبی برداشته و انشاء الله این اقتدار که اقتدار نرم است روز به روز افزوده شود.

سردار اشتری بیان داشت: امروز پلیس جامعه محور و پلیسی که پیشگیری اجتماعی را تقدم بر اقدامات انتظامی می‌داند توانسته با همین ظرفیت پیشرفت‌های خوبی را در کشور داشته باشد اگر چه تا کنون در حال تحریم بوده است.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: در سال‌های اخیر فشارها بر کشور ما چند برابر شد و هر چه هست حاصل پیشرفت‌های خود مردم، جوانان و دانشمندان است.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور تاکید کرد: تحریم‌ها برای ما نعمت بود، نعمت خودکفایی و ایستادن بر روی پای خود و نمایشگاه امروز گوشه‌ای از ابتکارات و خلاقیت‌هایی که در حوزه پلیسی به وجود آمده.

وی به شعار هفته ناجا پرداخت و گفت: نتیجه مولفه اول که اقتدار پلیس و مولفه دوم همدلی و همزبانی، ‌امنیت و آرامش را برای مردم به ارمغان می‌آورد.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: مهمترین وظیفه ناجا امنیت، ‌آرامش، آسایش و احساس امنیت برای مردم متدین، فرهیخته و فهیم است.

وی با اشاره به این مطلب که 300 شرکت و موسسه و دستگاه‌های مختلف از سوی کشور خارجی در این نمایشگاه حضور دارند خاطر نشان کرد: پلیس ایران این آمادگی را دارد که با استفاده از ظرفیت‌های داخلی و خارجی با هر کشوری به غیر از کشورهای متخاصم که خط قرمز ما هستند تعامل داشته باشند.