~~

به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری مهر احد وظیفه با بیان این مطلب افزود: بر اساس تحلیلی داده های هواشناسی به سبب عبور امواج ضعیف ناپایدار تراز میانی از روی کشور امروز در برخی نقاط سواحل دریای خزر به ویژه استان های مازندران، گلستان و استان های واقع در زاگرس مرکزی، البرز مرکزی و ارتفاعات شمال غرب افزایش ابر، وزش باد، رگبار باران و در پاره ای مناطق رعد و برق پیش بینی می شود.

به گفته وی، روز های سه شنبه و چهارشنبه نیز بارش های پراکنده در استان های ساحلی خزر، ارتفاعات شمال غرب و ارتفاعات زاگرس مرکزی و البرز مرکزی پیش بینی می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار داشت: در سه روز آینده در ساعات بعد از ظهر در استان های کرمان، فارس و هرمزگان، افزایش ابر و در برخی نقاط رگبار موقتی باران، گاهی رعد و برق پیش بینی می شود.

وظیفه تصریح کرد: از روز چهارشنبه تا جمعه نیز روند افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق کشور به ویژه سواحل دریای خزر رخ خواهد داد.

وی افزود: فردا آسمان تهران صاف در بعد از ظهر همراه با افزایش ابر گاهی وزش باد و در شهر های شرقی بارش پراکنده و رعد و برق است. بیشینه و کمینه دمای پایتخت با یک درجه افزایش نسبت به امروز به ۲۸ و ۱۸ درجه سانتیگراد بالای صفر می رسد.