به گزارش پارس ؛ خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با اعلام این خبر اظهار کرد: ماموارن واحد گشت انتظامی این فرماندهی در ساعات پایانی شب گذشته حین گشت زنی در بازار زرگرهای شهرستان، متوجه صداهای ناموزون از داخل یک طلا فروشی شده که با دقت به آن، متوجه شدند صدا از زیرزمین است.

سرهنگ کاراگاه مهدی پورغلام‌حسین افزود: ماموران بلافاصله وارد عمل شده و پس از اقدامات کارشناسانه و جستجو در محل متوجه خانه‌ای مخروبه در پشت مغازه شدند و با مشاهده تونلی در آن حوالی که 12 متر طول و 70 متر عرض داشت مشخص شد فردی به منظور سرقت از طلافروشی اقدام به حفر تونل کرده و همچنان مشغول ادامه حفر است.

وی افزود: با اقدام غافلگیرانه ماموران سارق که فردی غیر بومی و معتاد به مواد مخدر است قبل از اینکه بتواند وارد مغازه طلافروشی شود در حالی که از حضور ماموران متعجب شده بود دستگیر و از وی ابزاری چون بیل، بیل چه و چکش جهت حفر تونل کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان گفت: در این زمینه پرونده تشکیل و متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ پورغلامحسین با بیان اینکه حفاظت فیزیکی مکان مغازه، عاملی مهم در جهت پیشگیری از سرقت مغازه است، تصریح کرد: به متصدیان واحدهای صنفی مخصوصا طلافروشی‌ها تاکید می‌کنیم که قبل از احداث واحدصنفی به اطراف آن توجه کامل کرده و از راه اندازی مغازه‌های خود در کنار ساختمان‌های نیمه کاره و مخروبه خودداری کنند.