به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری مهر ،مجتبی عبدالهی با اعلام این مطلب گفت:به مناسبت ۷ مهرماه روز آتش نشان و به طور همزمان ۶ ایستگاه آتش نشانی طی مراسمی با حضور شهردار محترم تهران افتتاح و از تجهیزات و خودروهای جدید این سازمان نیز رونمایی و بهره برداری خواهد شد.

عبدالهی در ادامه با بیان این که در حال حاضر تعداد ایستگاه های آتش نشانی از ۱۱۶ ایستگاه به ۱۲۱ ایستگاه خواهد رسید، گفت: ایستگاه های شماره ۱۱۷ در منطقه ۱۴ و ۱۱۸ در منطقه ۱۱ و ۱۲۰ در منطقه ۱۳، به طور همزمان افتتاح خواهند شد، همچنین ایستگاه شماره ۴۶ در منطقه ۱۱ نیز بازسازی و آماده بهره برداری شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت تامین ایمنی شهروندان، ایستگاه ۱۱۹ در برج میلاد و ایستگاه ۱۲۱ نیز در بوستان جنگلی یاس در منطقه ۴ به صورت ایستگاه موقت افتتاح و پس از تکمیل و ساخت ابنیه اصلی، ایستگاه های مذکور به ساختمان های اصلی در همان محل منتقل خواهند شد.

به گفته عبدالهی به طور متوسط هر یک ماه یک ایستگاه جدید آتش نشانی در تهران افتتاح شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به ورود تجهیزات و خودروهای جدید به چرخه ناوگان سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت:تعداد ۱۲۵ دستگاه تویوتا هایلوکس، ۴۹ دستگاه خودروی ایویکو دیلی (معابر باریک)،۳ دستگاه جرثقیل ۸ تن،۱ دستگاه جرثقیل ولوو(۱۲۰ تن)،۱۰ دستگاه ایسوزو رول آف ( ۱۸ تن)،۱۱ دستگاه کاپرا،۵۳ دستگاه موتور پمپ جدید پرتابل آتش نشانی و... که همگی دارای کاربری عملیاتی هستند در این روز و در محل برج میلاد رونمایی و بهره برداری خواهند شد.