~~به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در خصوص حوادث امروز در جریان رمی‌جمرات که به کشته شدن تعداد زیادی از زائران انجامیده است، گفت: از زمانی که آل سعود وارد جنگ گسترده علیه مردم مظلوم یمن شد توان دفاع از حرمین شریفین را از دست داد.

وی افزود: آل سعود برای شکستن مقاومت مومنانه مردم یمن همه توان خود را برای پیروزی در این جنگ بسیج کرده است حال آنکه دیگر آن اقداماتی که سال‌های گذشته برای برگزاری حج انجام می‌داده را انجام نداده است.

کریمی قدوسی تصریح کرد: این قضایا و حوادث ثابت کرد آل‌سعود نمی‌تواند همزمان دو موضوع مهم و مسئله مهم را مدیریت کند و شکنندگی این رژیم بیش از پیش نمایان شده است.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حوادث امسال بیش از پیش ثابت کرد که باید همانگونه که بنیانگذار کبیر انقلاب در سال 59 مطرح کردند، حرمین شریفین به وسیله شورایی از ملل مسلمان اداره شود.

وی گفت: مردم مسلمان و کشورهای مسلمان باید این موضوع را احیاء کنند چون بی‌شک در سال‌های آتی هم چه در عمره و چه در تمتع شاهد این حوادث خواهیم بود.