~~به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در حکمی محمد محسن بیگی را به عنوان مدیر کل جدید اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان منصوب کرد.

در حکم وزیر آموزش و پرورش آمده است، نظر به مراتب تعهد، شایستگی  و تجربیات ارزشمند  جناب عالی در آموزش و پرورش بدین وسیله به عنوان «مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان» منصوب می‌شوید.

امید است با توکل و استعانت از خداوند متعال و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست‌های رئیس جمهور محترم با جلب مشارکت و همکاری و همفکری فرهنگیان گرانقدر به ویژه کارشناسان، مدیران، صاحب نظران عرصه تعلیم و تربیت و نیز مسئولان استانی در تحقق اهداف متعالی آموزش و پرورش موفق و مؤید بوده و موارد زیر را  نیز وجهه همت خود قرار دهید.

التزام به اصول راستگویی، اعتدال گرایی و تقویت روحیه امید و پویایی، ارتقاء جایگاه آموزش و پرورش به عنوان محور تحولات و توسعه استان، استفاده از نیروهای مجرب و توانمند و بهبود مدیریت منابع انسانی در آموزش و پرورش با توجه به نقش اساسی آن در تحول نظام تعلیم و تربیت، توسعه مشارکت مردم و فرهنگیان به منظور رشد و تعالی هر چه بیشتر آموزش و پرورش فرزندان میهن اسلامی، مسئولیت پذیری و پاسخگویی آموزش و پرورش در قبال رشد فردی و اجتماعی نسل آینده در راستای سند چشم انداز و سایر اسناد بالا دستی به ویژه سند تحول بنیادین و تقویت روحیه تفکر و نوآوری، تعامل مؤثر و اثربخش با استاندار، ائمه جمعه و نمایندگان محترم در راستای تقویت جایگاه و مصالح آموزش و پرورش، ارتقاء کیفیت فعالیت آموزشی و پرورشی در همه ابعاد برای نیل به اهداف تهذیب، تحصیل و ورزش، تقویت روحیه ایثارگری، توسعه تفکر راهبردی و آینده نگر در آموزش و پرورش استان و اعتلای شأن و منزلت  فرهنگیان و  اهتمام  جدی  برای  توسعه مستمر  شایستگی‌های علمی، تربیتی و حرفه‌ای آنان.

توفیق شما را در انجام این مسئولیت‌ها به منظور دستیابی به اهداف تعلیم و تربیت در راستای سیاست‌های نظام جمهوری‌ اسلامی ایران و دولت تدبیر و امید از درگاه خداوند بزرگ مسئلت دارد.

محمد محسن بیگی پیش از این معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش کرمان بود؛ همچنین از زحمات سید داوود ملکی که سرپرست سابق اداره کل آموزش و پرورش کرمان بود قدردانی شد.