به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری مهر حسین درویشی با اشاره به اینکه ۴۳۸ مورد از حوادث هفته گذشته جاده‌ای و ۵۰ مورد شهری بوده است، اظهار کرد: به علاوه ۳۷ مورد از مجموع حوادث هفته گذشته سیل و آب‌گرفتگی، ۱۷ مورد دریایی و ساحلی، ۱۶ مورد کوهستان، ۱۱مورد صنعتی و کارگاهی، ۵ مورد آتش‌سوزی جنگل و مرتع، ۳ مورد طوفان، ۳ مورد زمین لرزه و مابقی مربوط به سایر حوادث بوده است.

وی با اشاره به اینکه در هفته گذشته ۱۴ ‌‌هزار و ۸۵۱ تن حادثه دیده‌اند، گفت: از این میان ۹ هزار و ۱۹۰ تن در طوفان، ۲ هزار و ۶۴ تن در سیل و آبگرفتگی، یک‌هزار و ۷۱۳ تن در حوادث جاده‌ای، ۷۸ تن در کوهستان، ۶۳ تن در حوادث شهری، ۳۲ تن در حوادث صنعتی و کارگاهی، ۱۹ تن در حوادث دریایی و ساحلی و مابقی در سایر موارد حادثه دیده‌اند.

سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به آسیب‌دیدگی ۱۴ ‌هزار و ۷۶۲ تن در حوادث هفته گذشته، گفت: از این میان ۹ هزار و ۱۹۰ تن در طوفان، ۲ هزار و ۵۴ تن در سیل و آب‌گرفتگی، یک‌هزار و ۶۵۴ تن در حوادث جاده‌ای، ۷۸ تن در کوهستان، ۶۰ تن در حوادث شهری، ۳۲ تن در حوادث صنعتی و کارگاهی و مابقی در سایر حوادث آسیب دیدند.

وی به اسکان اضطراری ۳۷۷ تن در حوادث هفته گذشته اشاره کرد و افزود: در مجموع این حوادث ۷۴۳ تن نجات یافتند که ۵۲۲ تن به مراکز درمانی منتقل و ۲۲۱ تن سرپایی درمان شدند.