به گزارش پارس به نقل از ایسنا سرهنگ نادر رحمانی درباره وضعیت ترافیکی در جاده‌های کشور گفت: برابر آخرین اخبار و گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک خوشبختانه گره ترافیکی خاصی در جاده‌های کشور وجود ندارد و تنها شاهد ترافیک نیمه سنگین صبحگاهی در باند جنوبی آزادراه کرج – قزوین حدفاصل ترمینال شهید کلانتری تا پل فردیس و باند شمالی آزاد راه کرج – تهران حد فاصل پل فردیس تا پل کلاک هستیم که این موضوع تا پیش از ظهر امروز رفع شد.

وی درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز گفت: برابر گزارش‌های دریافتی در اکثر محورهای سه استان آذربایجان غربی، اردبیل و قزوین بارش پراکنده باران گزارش شده است؛ ضمن اینکه در محورهای آستارا، تالش و لاهیجان در استان گیلان و اهر، آذرشهر، جلفا و مرند در استان آذربایجان شرقی نیز وضعیت مشابه گزارش شده است.

وی سرعت و سبقت غیرمجاز را از جمله خط قرمزهای پلیس در جاده‌های کشور اعلام کرد وافزود: با توجه به اینکه در ایام پایانی تعطیلات تابستانی هستیم پلیس راه با تمام توان در جاده‌های کشور حضور داشته و با تخلفات به ویژه تخلفات حادثه ساز رانندگی بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

رحمانی از رانندگان خواست حتما قبل از حرکت خواب کافی داشته و در فواصل زمانی معین نیز استراحت کرده و سپس به مسیرشان ادامه دهند.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اعلام شماره تلفن 88255555 از رانندگان و مسافران خواست برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی و همینطور امدادرسانی به حوادث احتمالی به این شماره تماس بگیرند.