به گزارش پارس به نقل از تسنیم، محسن سرخو در یکصد و هفتاد و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی تهران در نطق خارج از دستور اظهار داشت:  پارکینگ‌هایی در سطح شهر وجود دارد که خصوصی هستند و خودروهایی که بنابر احکام قضایی باید در این پارکینگ‌ها باشند، به این پارکینگ‌ها منتقل می‌شود.

وی افزود: اخیرا مشاهده شده اموال خودروها در این پارکینگ‌های خصوصی سرقت رفته و حتی مسئول یکی از پارکینگ‌ها نیز به مراجع قضایی معرفی شده و با قرار وثیقه آزاد شده است. 

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران تصریح کرد: مردم دلشان خوش بود که خودروهایشان در اختیار پلیس راهور است و خیالشان راحت بود اما مشاهده کرده که تجهیزات خودروشان به سرقت رفته و پلیس به جای اینکه آنها را راهنمایی و موضوع  را صورتجلسه کند به آنها گفته علیه مسئول پارکینگ شکایت کنید.

وی خاطرنشان کرد: این در حالی است که صاحبان خودروها برای ترخیص خودرو با صورتحساب‌هایی با ارقام 4 و 5 میلیون تومان مواجه می‌شوند. این وضعیت نشان دهنده یک بی‌مسئولیتی است و پیشنهاد ما این است که برای این موارد پارکینگ‌های عمومی در نظر گرفته شود و پارکینگ‌های شهرداری یا پارکینگ‌های ایمنی را شناسایی کنند.