به گزارش پارس به نقل از فارس، امیررضا جلالی فراهانی معاون توسعه منابع انسانی منطقه ضمن اعلام این خبر با بیان این که هدف از اعزام زائرین به مناطق عملیاتی، ترویج فرهنگ مقاومت و ایثار، تقویت باورهای دینی و انقلابی زائرین و زنده نگه داشتن یاد، خاطره و رشادت های رزمندگان است گفت: راه اندازی اردوهای راهیان نور فرصت مناسبی برای انتقال فرهنگ مقاومت و ایثار به شهروندان مخصوصا نسل جوان و نوجوان و آشنایی با عظمت و ماهیت اقدامات رزمندگان اسلام می باشد.

وی افزود: برهمین اساس با برنامه ریزی های انجام شده و اطلاع رسانی صورت گرفته از طریق سرای محلات ثبت نام از متقاضیان شرکت در این سفر معنوی آغاز شده

و علاقه مندان می توانند با مراجعه به نواحی سه گانه و ارائه مدارک لازم نسبت به شرکت در اردوی راهیان نور غرب کشور اقدام کنند همچنین اولویت با کسانی است که برای اولین بار در اردو شرکت می کنند.

به گفته وی، مراسم بدرقه و مشایعت کاروان راهیان نور با حضور مدیران ارشد شهری در روز دوشنبه شانزدهم شهریور در مجموعه فرهنگی شهید حبیب غنی پور برگزار می شود و زائران طی 4 روز سفر از مناطق عملیاتی مهران، یادمان شهداء والفجر و کربلای 1، یادمان شهدای عملیات مطلع الفجر، شهدای عملیات مرصاد، شهدای پاوه و... بازدید خواهند کرد.