به گزارش پارس به نقل ازخبرگزاری مهرمسئولان آموزش و پرورش مازندران شامگاه یکشنبه با حضور در منزل معین علا دانش آموز آملی که توانست رتبه هشت کنکور را کسب کند، از وی تقدیر کردند.

معین علا دارنده رتبه هشتم کنکور سراسری در این مراسم گفت: خیلی تلاش کردم که توانستم این رتبه را به دست آوردم.

وی با بیان اینکه قصددارم در دانشگاه پزشکی تهران تحصیل کنم، گفت: می خواهم در روی رشته قلب و مغز تمرکز کنم چون اینها بسیار مهم است و افراد کمتری به این سمت می روند.

دارنده رتبه هشت کنکور ۹۴تصریح کرد: از سال دوم راهنمایی به کلاس های آموزشی می رفتم و در تست ها و برنامه ریزی های موسسه استفاده می کردم و در روزهایی که مدرسه می رفتم شش ساعت و روز های غیر مدرسه ۱۲ ساعت درس می خواندم.

وی با بیان اینکه از خرداد۹۳بصورت جدی درس خواندن را برای کنکور آغاز کرده ام، گفت: مدرسه امکانات بسیارخوبی دراختیار ما گذاشته بود.

دارنده رتبه هشت کنکور سراسری خاطرنشان کرد: مدرسه در ایجاد نظم و همکاری بین دانش آموزان بسیار تاثیرگذار بوده و به درخواست دانش آموزان توجه می کرد.

علا بابیان اهل رسانه و هنر نیستم، اذعان داشت: در مواقعی که درس نداشته باشم ورزش می کنم.

علی قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران در این مراسم با بیان اینکه معین علا یک سرمایه ملی است، بیان داشت: معین علا امروزه متعلق به یک استان نیست چراکه برای یک کشوراست.

وی افزود: شما دیگر یک دانش آموز عادی نیستید و ممکن است معین علا یک روشی را اتخاذ کند که در کشور تحول ایجاد شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران تصریح کرد: بعضی از رشته ها در دانشگاه نیاز دارد تا دانشجو درکنار درس به هنر و ورزش هم توجه کند که امیدوارم شما توجه ویژه ای به این مقوله داشته باشید و امیدوارم در دانشگاه موفقیت های بیشتری به دست بیاورید.

در پایان این مراسم از سوی مدیرکل آموزش پرورش استان هدایایی به رسم یادبود به معین اعلا اهدا شد.