به گزارش پارس، سرهنگ رحمانی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات آخر هفته در جاده‌های کشور گفت: تردد موتورسیکلت از ساعت 12:00 ظهر روز سه شنبه 30 تیرماه تا ساعت 24:00 روز جمعه 2 مردادماه 94 از محورهای کرج - چالوس،هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

وی افزود: تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

سرپرست مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور با اشاره به اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس ممنوع است، اظهار داشت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14:00 روز جمعه تا 01:00 بامداد روز شنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17:00 روز جمعه تا ساعت 01:00 بامداد روز شنبه از 15 کیلومتری جنوب مرزن آباد (دزدبن) به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

سرهنگ رحمانی با تأکید بر ممنوعیت تردد انواع تریلر از محور هراز، گفت: تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 06:00 تا 24:00 روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه در محور هراز ممنوع است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین تردد کلیه تریلرها به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 06:00 تا 24:00 روزهای چهارشنبه و جمعه از تهران به سمت قائم شهر و بالعکس ممنوع است.