به گزارش پارس به نقل از جوانصبح دیروز کارکنان بیمارستانی در جنوب پایتخت مرگ مشکوک پسر شش ساله‌ای را به قاضی سعید احمد‌بیگی، بازپرس ویژه قتل خبر دادند. بررسی‌های بازپرس و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی نشان داد ایمان کوچولو شامگاه جمعه از بالکن طبقه ششم خانه‌شان حوالی خیابان استاد معین به داخل خیابان سقوط کرده است. پدر ایمان گفت: ساعت 23 همگی داخل اتاق در حال خوردن شام بودیم که پسرم به داخل بالکن رفت. هنوز لحظاتی نگذشته بود که متوجه شدیم او به روی رخت آویزی که در بالکن بود،  رفته است و ناگهان تعادلش را از دست داد و پس از اینکه رخت آویز برگشت، او به داخل خیابان سقوط کرد.  حادثه دیگری که به بازپرس احمدبیگی گزارش شده بود، مرگ مشکوک پسر دو و نیم ساله‌ای به نام امیر بود که در حوضچه خانه عمویش در جنوب تهران خفه شده بود. پدر امیر در اولین تحقیقات گفت: روز حادثه من و امیر مهمان خانه برادرم بودیم که متوجه شدم به حوضچه خانه برادرم سقوط کرده و فوت شده است. وی در ادامه گفت: لحظه حادثه برادرم و همسرش در اتاق در حال چای خوردن بودند و من هم در حال دوش گرفتن بودم.  گزارش پزشکی قانونی بعد از معاینه جسد نشان داد علت مرگ خفگی در آب است و هیچ چیز مشکوکی در کالبد شکافی جسد دیده نشده است. 

حادثه غم انگیز دیگری که یک شنبه هفته قبل به قاضی مدیر روستا، بازپرس گزارش شد، مرگ پسر دو ساله به نام عرشیا بود. تحقیقات نشان داد عرشیا به همراه خانواده‌اش مهمان خانه یکی از بستگانشان بوده‌اند که بر اثر سقوط تلویزیون ال سی دی فوت شده است. 

پدر عرشیا گفت: شب حادثه میهمان یکی از بستگان بودیم و عرشیا در حال بازی بود که ناگهان تلویزیون ال سی دی روی عرشیا سقوط کرد.