به گزارش پارس به نقل از روزنامه شهروند شایعات تمام شد، حقیقت آشکار شد و در پس همه این حوادث شوم اما تبعاتی تلخ باقی ماند. آکام تلاج یکی از مصدومین حادثه هتل تارا مهاباد در بیمارستانی در ارومیه درگذشت. او یکی از دانشجویان دانشگاه آزاد مهاباد و اهل شهر نقده بود که پس از ۵۳روز مبارزه با مرگ، عصر روز دوشنبه به کام مرگ فرو رفت.
تلاج در جریان حوادث هتل تارا مهاباد که منجر به آتش گرفتن این هتل شد، زخمی شد و به‌رغم تلاش کادر بیمارستان در این مدت و با وجود اینکه ٢ بار تحت عمل جراحی قرار گرفته بود، درگذشت.
به گزارش ایرنا، جعفر کتانی فرماندار مهاباد در رابطه با مرگ این دانشجوی جوان گفت: «این پسر جوان در حادثه آتش‌سوزی هتل تارا این شهرستان مجروح شده و به‌دلیل شدت جراحات وارده به یکی از بیمارستان‌های شهرستان ارومیه اعزام و در آن‌جا به کما رفته بود. تلاش تمامی پزشکان متخصص این بیمارستان به جایی نرسیده و این فرد روز دوشنبه روی تخت بیمارستان جان سپرد.
دانشگاه علوم پزشکی ارومیه از همه امکانات و تجهیزات تیم‌های پزشکی خود برای نجات جان این فرد استفاده کرد که متاسفانه به دلیل شدت جراحات، درمان نیز بی‌فایده بود و این پسر دانشجو بعد از ٥٣ روز دست و پنجه نرم کردن با مرگ، قربانی شد.
حادثه آتش‌سوزی هتل تارا مهاباد در هفدهم اردیبهشت به دنبال دامن زدن رسانه‌های معاند به شایعات بی‌اساس در مورد سقوط مرگبار یکی از کارمندان دختر هتل تارا در مهاباد اتفاق افتاد.این شایعات به سرعت در شبکه‌های اجتماعی گسترش پیدا کرد و درنهایت منجر به اعتراضاتی در این شهر شد.