به گزارش پارس به نقل از جوان روز پنج شنبه 24 تيرماه امسال بود كه مأموران كلانتري شهرك وليعصر از درگيري دو برادر در خانه‌شان باخبر شدند. مأموران پليس در محل حادثه كه خانه قديمي سه طبقه‌اي در حوالي پاسگاه نعمت آباد بود، حاضر شدند. نخستين تحقيقات نشان داد لحظاتي قبل جمشيد و بهروز با هم درگير شده‌اند كه در جريان آن بهروز به شدت زخمي و به بيمارستان منتقل شده و ضارب نيز از محل گريخته است. تحقيقات بيشتر پليس نشان داد شدت آسيب‌ديدگي چشم چپ بهروز به حدي بوده كه پزشكان مجبور به تخليه آن شده‌اند. بهروز صبح ديروز مقابل قاضي منافي‌آذر، بازپرس شعبه سوم دادسراي جنايي از برادرش شكايت كرد. وي گفت: محل زندگي ما خانه پدري‌مان است. طبقه اول را پدرم زندگي مي‌كند و طبقه دوم من و همسر و فرزندم و طبقه سوم جمشيد با همسرش زندگي مي‌كند.
 مدتي است كه جمشيد در پشت بام را قفل كرده و مانع رفتن ما به پشت‌بام مي‌شود. روز حادثه مي‌خواستم به پشت‌بام بروم تا آنتن تلويزيون را تنظيم كنم اما كليد را به من نداد، به همين دليل به راه‌پله رفتم تا قفل در را بشكنم كه ناگهان جمشيد از پشت سر با ميله آهني به من حمله كرد. او چند ضربه به من زد و وقتي برگشتم ميله آهني به چشم چپم برخورد كرد. او وقتي ديد خون از چشمم فوران مي‌زند به سرعت از خانه فرار كرد. وي گفت: من راننده اتوبوس بين‌شهري هستم و به خاطر اينكه يك چشمم را از دست داده‌ام نمي‌توانم در جاده‌ها رانندگي كنم. وي درباره اختلاف با برادرش گفت: برادرم چندين سال قبل براي كار به كشور انگلستان رفت. او در كار قاچاق انسان بود و در اين مدت 40 ميليون تومان براي من پول فرستاد. 
وقتي به ايران برگشت پول‌هايش را پس دادم اما جمشيد مدعي بود كه بايد پول بيشتري به او بدهم. من قصد قصاص برادرم را ندارم اما مي‌خواهم پليس او را دستگير كند و از او سؤال كنم كه به چه جرمي يك چشم مرا از من گرفت. تحقيقات براي دستگيري متهم فراري از سوي پليس ادامه دارد.