به گزارش پارس به نقل از جوان عصر روز بيستم آبان ماه سال 93 مأموران پليس از قتل مردي 27 ساله به نام بهروز در خيابان بعثت باخبر و در محل حاضر شدند. بررسي‌ها نشان داد بهروز به ضرب چاقوي دوستش الياس 28 ساله به كام مرگ رفته و جسدش كنار خيابان رها شده است. 
همزمان با انتقال جسد به پزشكي قانوني، الياس بازداشت شد و در بازجويي‌ها به جرم خودش اقرار كرد. او توضيح داد: روز حادثه همراه پنج نفر از دوستانم به باغي حوالي تجريش رفتيم و آنجا مشروب خورديم. بعد از خوشگذراني از باغ بيرون آمديم. وقتي به خيابان بعثت رسيديم بر سر مشكلات مالي كه با دوست ديگرم رامين داشتم با او بحث كردم. بعد از اينكه مشاجره بين ما بالا گرفت، بهروز با قصد ميانجي‌گري جلو آمد كه با او درگير شدم. از شدت عصبانيت چاقويي را كه در ماشينم بود، بيرون كشيدم و ضربه‌اي به او زدم كه فوت شد. 
بعد از كامل شدن تحقيقات، بازپرس الياس را به اتهام قتل عمد مجرم شناخت و كيفرخواست عليه وي صادر و پرونده براي رسيدگي به شعبه 2 دادگاه كيفري استان تهران فرستاده شد. صبح ديروز در حالي كه متهم از زندان به شعبه دادگاه منتقل شده بود، قاضي عزيزمحمدي به علت عدم حضور وكيل متهم جلسه دادگاه را تجديد كرد. بنابراين متهم بار ديگر به سلول خود بازگردانده شد.