به گزارش پارس به نقل از تسنیم کارن خانلری با بیان اینکه متأسفانه به میراث تاریخی و فرهنگی کشورمان آنطور که باید و شاید توجه نمی‌شود، اظهار کرد: آیت‌الله بهبهانی یکی از رهبران انقلاب مشروطه بود که در راستای مشروطه ترور شد و همچنین یکی از بزرگمردان ایران در مسائل مشروطه نیز محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه وی به طور کلی این روحانی بسیار آزادی‌خواه و آزاده‌ای بود که کارهای زیادی برای مشروطه ایران انجام داد، تصریح کرد: ما در تهران هیچ موزه مشروطه واقعی نداریم؛ از طرفی وضعیت خانه‌ آقای بهبهانی که به صورت موروثی به نوادگان او رسیده است نیز معلوم نیست.
عضو فراکسیون گردشگری و تاریخ مجلس تصریح کرد: در حال حاضر خانه آقای بهبهانی که در محله سیروس تهران قرار دارد را 4 تبعه افغانستانی صاحب شدند و ما نمی‌توانیم این خانه را به تملک خودمان در بیاوریم و آن را به خانه یا موزه مشروطه تبدیل کنیم که واقعاً چنین موزه‌ای در تهران نداریم و بسیار هم مورد نیاز است.
خانلری خاطرنشان کرد: این خانه یکی از نادر آثار فیزیکی باقیمانده از جریان مشروطه است و اینکه ما نمی‌توانیم این ملک را تملک کنیم بسیار ناراحت‌کننده است؛ همچنین مشاهده می‌کنیم که خانه‌های تاریخی را پاساژ می‌سازند که باید با این مسئله برخورد شود و رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی این مسائل نقش مهمی دارند.