به گزارش پارس به نقل از ایسنا رییس کلانتری 148انقلاب از دستگیری جوانی که قصد زورگیری از دخترجوانی در ایستاه متروی میدان انقلاب را داشت، خبر داد.

سرهنگ علیرضا شجاعی پور دراین باره گفت: در ساعت 22:42 سی و یکم خرداد ماه امسال یک مورد زورگیری از خانمی جوان در ایستگاه متروی انقلاب به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع داده شد که به دنبال آن ماموران گشت انتظامی کلانتری 148 انقلاب به محل حادثه واقع در میدان انقلاب، ایستگاه متروی انقلاب حاضرشده و تحقیقات خود را آغاز کردند.

وی اضافه کرد: ماموران پس از حضور در محل متوجه شدند که یک سارق زورگیر به هویت شهریار از سوی ماموران انتظامی ایستگاه متروی انقلاب دستگیر و از وی یک قبضه سلاح سرد نیز کشف شده است.

رییس کلانتری 148 انقلاب با بیان اینکه در ادامه ماموران از شاکی به هویت فرزانه تحقیق کردند، گفت: شاکی در اظهارات خود به ماموران گفت که داخل ایستگاه مترو منتظر رسیدن قطار بودم که ناگهان مردی جوان به من نزدیک شده و یک قبضه سلاح سرد به پهلویم گذاشت و درخواست 200 هزار تومان وجه نقد کرد. اما با سرو صدای من ماموران مترو متوجه زورگیر شده و او را در اقدامی ضربتی دستگیر کردند.

شجاعی پور با بیان اینکه متهم از سوی ماموران به کلانتری انتقال داده شد، گفت: متهم در مواجهه با شاکی و ادله موجود زه انتسابی را پذیرفت و در نهایت برایش پرونده ای تشکیل و به همراه شاکی به دادسرا ارجاع داده شد.