به گزارش پارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سرهنگ فرهاد ابدال چگنی رئیس پلیس فتا لرستان ضمن بیان این مطلب گفت: خانمی با مراجعه به مراجع قضایی بیان داشت که در گروهی دوستانه در فضای مجازی با خانمی به هویت جعلی« نازگل» آشنا شدم و شماره تماس خود را برای این شخص ارسال کردم که بعد از مدتی متوجه شدم شخص مورد نظر خانم نیست.

وی ادامه داد: به گفته شاکی از روز بعد از آشنایی با فرد مورد نظر، نازگل با ایجاد مزاحمت و عنوان این موضوع که عکس پروفایل او را در اختیار همسرش می گذارد وی را تهدید به خواسته نامشروع کرد.

این مقام انتظامی ادامه داد: کارآگاهان پلیس فتا استان، با تحقیقات مقدماتی و اقدامات فنی موفق به شناسایی فرد مذکور شده و وی را دستگیر کردند.

سرهنگ ابدال چگنی در این باره گفت: برخی افراد بدون اطلاع از قوانین و مقررات حاکم بر فضای مجازی وارد این فضا شده و محیط ناامن و آلوده برای سایر کاربران فراهم می کنند که پلیس فتا با اینگونه موارد به شدت برخورد خواهد کرد.

وی تصریح کرد: بهترین راه برای مقابله و پیشگیری از جرائم اینترنتی، عدم اعتماد به کاربران و حتی عدم اعتماد به شبکه های اجتماعی است و لازم است به راحتی اطلاعات شخصی خود را در فضای مجازی به اشتراک نگذاریم./فارس