به گزارش پارس به نقل از فارس سخنگوی جامعه خیرین حامی معلولان کشور گفت: در نخستین گلریزان رمضان 94 در خراسان رضوی بیش از 10 میلیارد تومان جمع آوری شد که عواید حاصله شده صرف تأمین مسکن خانواده‌های دو معلول خواهد شد.

محمدرضا کارگری با اشاره به برگزاری نخستین گلریزان جامعه خیرین حامی معلولان کشور در استان خراسان رضوی اظهار داشت: این مراسم با حضور استاندار خراسان رضوی، شهردار مشهد، رئیس سازمان بهزیستی کشور و جمعی از مدیران و معاونین این سازمان برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این مراسم که از خیرین استان خراسان رضوی دعوت شده بود، بنا بر برنامه هر ساله جامعه خیرین حامی معلولان کشور، مراسم گلریزان برای حمایت از نیازمندان و معلولان برگزار شد.

کارگری بیان داشت: در نخستین گلریزان رمضان 94 در استان خراسان رضوی، بالغ بر 10 میلیارد تومان اعم از پول نقد، زمین، ساختمان و... برای کمک به نیازمندان و معلولان جمع‌آوری شد.

سخنگوی جامعه خیرین حامی معلولان کشور با اشاره به نحوه توزیع کمک‌های جمع‌آوری شده در نخستین گلریزان 94 افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده قرار است عواید جمع‌آوری شده در گلریزان‌های مختلف در سال 94 صرف تأمین مسکن خانواده های دو معلوله بشود.

وی گفت: به همین جهت، جامعه خیرین حامی معلولان کشور بنا دارد با همکاری بنیاد مستضعفان و انقلاب اسلامی و با حمایت خیرین، 8 هزار و 500 خانواده دو معلوله را صاحب مسکن کند.

کارگری در پایان گفت: دومین گلریزان جامعه خیرین حامی معلولان کشور هفته جاری در شیرخوارگاه آمنه برگزار خواهد شد.