به گزارش پارس به نقل از اعتماد خيلي‌ها دست‌كم يك بار هم كه شده تريلرهاي حمل خودرو را در جاده‌ها ديده‌اند. ماشين‌هاي غول‌پيكري كه چندين تن وزن دارند و حركت‌شان، زمين را تكان مي‌دهد. تماشاي خودروهايي چند تني كه با زنجيرهاي محكم به كشنده اين تريلرها قفل شده‌اند جذاب است؛ با اين حال اين جذابيت به نسبت قيمت خودروها تغيير مي‌كند. خيلي‌ها با تماشاي حركت تريلر‌هاي حمل لكسوس‌هاي صدها ميليون توماني، ياد فيلم‌هاي حادثه‌اي مي‌افتند كه سكانس‌هاي پرافتخارشان مربوط به واژگوني همين تريلرها و داغان شدن همان خودروهاي ميلياردي است. اما اين سكانس‌ها هميشه بخشي از يك فيلم نيستند و ممكن است نمونه آن، در جاده‌هاي ايران هم اتفاق افتاده باشد.
دو روز پيش سرنشينان خودروهاي عبوري در جاده جوزم به انار استان كرمان، واژگوني يك دستگاه تريلر حمل خودروهاي لكسوس صفر را به چشم خود ديدند. اين حادثه ساعت 14 بعد از ظهر سه‌شنبه رخ داد كه در آن يك دستگاه تريلي حامل شش دستگاه خودروي صفر لكسوس با مدل‌هاي LX570  (920 ميليون تومان)، RX350  (635 ميليون تومان) و ES350  (500 ميليون تومان) در حاشيه جاده واژگون شد و خسارتي ميلياردي بر جاي گذاشت. در تصاوير منتشر شده از اين حادثه، خودروهاي ميلياردي مانند ماشين‌هاي اسباب بازي ديده مي‌شوند كه شدت تصادف آنها را كج و كوله كرده است.
سرهنگ علي رضايي، جانشين پليس راه كرمان در واكنش به اين حادثه، خسارت وارده به اتومبيل‌ها را «بسيار بالا» توصيف كرد و درباره جزييات آن به «اعتماد» گفت: «ساعت 14 روز سه‌شنبه يك دستگاه تريلي حامل شش دستگاه خودروي لكسوس به دليل «عدم توجه راننده به جلو و خواب‌آلودگي» در حاشيه جاده واژگون شد. بر اثر اين حادثه لكسوس‌هاي ميلياردي از تريلي به جاده پرتاب و پس از چند بار معلق زدن در حاشيه جاده واژگون شدند.»
سرهنگ رضايي وضعيت جسماني راننده تريلي را «مساعد» دانست و ادامه داد: «راننده تريلي پس از حادثه با حضور عوامل امدادي از داخل ماشين بيرون كشيده شد و حالش خوب است. در اين حادثه به كسي آسيبي وارد نشده اما خودروهاي لكسوس خسارت بسيار بالايي ديده‌اند.»
خبر رقص پرهياهوي لكسوس‌ها در جاده انار كرمان را سرنشينان خودروهاي عبوري به پليس 110 داده‌اند. آدم‌هايي كه با ديدن خودروهاي اوراق شده، پيش از هر چيز ياد ده‌ها و شايد صدها ميليون تومان پولي افتادند كه در چشم برهم‌زدني از كف صاحبان ناشناس خودروها رفت.