به گزارش پارس به نقل از همشهری آنلاین عامل زورگیری از یک زن در مترو، ‌دانشجوی کارشناسی ارشد بود که به‌خاطر بیکاری نقشه خلاف به سرش زد.
اين پسرجوان روز يكشنبه در متروي انقلاب وقتي زن جواني را كنار دستگاه خودپرداز ديد به سمت وي رفت. زن جوان مشغول برداشت پول از حسابش بود كه يكدفعه پسر جوان چاقويي از جيبش در آورد و روي پهلوي وي گذاشت. او با تهديد از زن جوان خواست تا 200هزار تومان پول براي وي برداشت كند، اما خبرنداشت كه پليس مترو وي را زيرنظر داشته و متوجه نيت مجرمانه‌اش شده است. همزمان مأمور پليس با اقدام بموقع، پسرجوان را دستگير كرد و به كلانتري انتقال داد.

جوان زورگير روز گذشته وقتي براي انجام تحقيقات به شعبه چهارم بازپرسي دادسراي ناحيه 34تهران منتقل شد به قاضي عموزادگفت: من دانشجوي كارشناسي ارشد در يكي از دانشگاه‌هاي تهران هستم و خانواده‌ام در شهرستان زندگي مي‌كنند. پدر و مادرم كه هر دو كشاورز هستند با خشكسالي روبه‌رو شده و وضع مالي خوبي ندارند. من هم براي تأمين مخارج دانشگاه در جست و جوي يك كار مناسب بودم اما پيدا نكردم تا اينكه روز حادثه وقتي زن جواني را كنار دستگاه خودپرداز ديدم به سرم زد كه با تهديد چاقو دست به زورگيري بزنم اما چون بار اولم بود گير افتادم.به گزارش همشهري، اين زورگير تحصيل‌كرده براي انجام تحقيقات بيشتر در اختيار مأموران اداره آگاهي پايتخت قرار گرفت.