به گزارش پارس به نقل از خبرآنلاین یکی از مخاطبان سرویس مشکلات مردم که از دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای نیز هست مشکلش را درباره دانشگاه اینطور مطرح می کند:


"سلام من دانشجوی دانشگاه فنی حرفه ای ورودی 92 هستم از اوایل ترم دانشگاه فنی حرفه ای سایت دانشگاه رو به شکل یکپارچه در آورد ، حالا شهریه ها و... یکپارچه شده و شهریه ما که قرار بود حدود 500 بشه شده 610 هزارتومن به دانشکده هم که مراجعه میکنیم میگه به ما مربوط نیست هرچی زده همونو باید بدید ماهم تا بدهیمون صفر نشه امکان دیدن نمرات رو نداریم خواهش میکنم رسیدگی کنید."


اما پیگیری های خبرآنلاین در مورد وضعیت شهریه دانشجویان این دانشگاه و مشکل ایجاد شده هم ثابت کرد که این دانشگاه خود را مسئول پاسخگویی نمی داند!


روابط عمومی، معاونت دانشجویی، آموزش و دفتر نظارت و ارزیابی دانشگاه فنی و حرفه ای هر کدام مشکل را به دیگری پاس دادند و در نهایت صباحی، از مسئولان دفتر نظارت و ارزیابی این دانشگاه به خبرآنلاین گفت که در جریان نیست و احتمال دارد اشکال از سیستم باشد. او بدون این که بخواهد از جزییات مشکل این دانشجویان چیزی بداند قول پیگیری داد و توضیح دیگری در این زمینه ارائه نکرد.


پیش از این نیز چند کاربر از عدم پاسخگویی درست دانشگاه درباره وضعیتشان گلایه داشتند.