به گزارش پارس به نقل از تسنیم طی روزهای گذشته برخی رسانه‌ها اقدام به انتشار خبر و گزارشی در خصوص تجاوز شبانه چند مرد معتاد به یک دختربچه در یکی از خیابان‌های تهران کردند و این در حالی بود که در این خبر و گزارش‌ها صرفاً به نقل از شاهدانی نامعلوم،‌ اقدام به کلی‌گویی درباره حادثه شده بود و هیچ اشاره‌ای به زمان و مکان این اتفاق نکرده بودند.

پیگیری‌های خبرگزاری تسنیم از دادسرای امور جنایی حاکی از این است که با وجود این‌که در این اخبار از وجود شاهدان عینی ذکر شده است‌ اما هیچ خبری از اعلام این حادثه به مراجع قضایی و حتی ثبت شکایت نیست.
با توجه به مبهم بودن این خبر و احتمال نادرست بودن آن، دادسرای عمومی و انقلاب تهران در حال تحقیق در این زمینه است تا صحت و سقم آن معلوم شود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، با توجه به انعکاس این خبر در رسانه‌های خارجی و تبعات بعدی آن و همچنین استناد برخی افراد از جمله خانم مولاوردی معاون رئیس‌جمهور به این خبر و اذعان بر وقوع حادثه و بی‌تفاوتی مسئولان نسبت به آن، ضروری است که مسئولان قضایی و انتظامی شهر تهران ضمن پیگیری درباره صحت و سقم آن، نتایج تحقیقات را هرچه سریع‌تر به اطلاع عموم برسانند و در صورت کذب بودن خبر، با مسببان اصلی شیوع این خبر به‌شدت برخورد کنند.