به گزارش پارس به نقل از جوان دختر شجاع وقتي متوجه شد مرد مسافركش قصد ربودن او را دارد در خودرو را باز كرد و خودش را به داخل خيابان پرتاب كرد. لحظاتي بعد كه مأمور‌ گشت پليس در حال بازداشت راننده بود‌ سارقي از راه رسيد و خودروي متهم را با خودش برد. 
به گزارش خبرنگار ما، عصر روز جمعه 29 خردادماه يكي از مأموران كلانتري 161 ابوذر هنگام گشت‌زني در خيابان بدخشان‌كمالي متوجه شد دختري خود را از خودروي پرايد در حال حركت به بيرون پرتاب كرد. در حالي كه خودروي پرايد به سرعت از محل دور مي‌شد پليس وظيفه‌شناس خودروي پرايد را تعقيب كرد. خودروي پرايد در جريان فرار با چند خودرو برخورد كرد اما در يك كوچه بن‌بست متوقف شد. 
در حالي كه پليس موتورسوار در يك قدمي خودروي پرايد بود، راننده كه مرد جواني بود پياده شد و فرار كرد اما مأمورپليس موفق به دستگيري او شد. زماني كه مأمور پليس در حال زدن دستبند به متهم بود، سارق رهگذري از فرصت استفاده كرد و خودروي پرايد را سرقت كرد. به دنبال حضور مأموران گشت در محل حادثه، متهم و دختر جوان كه آسيب ديده بود به كلانتري منتقل شدند و تلاش براي دستگيري شاه‌دزد شروع شد. 
دختر جوان با طرح شكايت گفت: لحظاتي قبل در خيابان ابوذر منتظر تاكسي بودم تا به ميدان انقلاب بروم كه خودروي پرايد كه راننده‌اش اين مرد بود كنارم توقف كرد. بعد از گفتن مقصدم، سوار خودرو شدم و راننده حركت كرد. بعد از طي مسافتي متوجه شدم راننده مسيرش را تغيير داد كه به او اعتراض كردم اما راننده گفت كه به خاطر ترافيك قصد دارد از خيابان فرعي برود. من به او اعتماد كردم تا اينكه متوجه شدم او دوباره مسيرش را به طرف خيابان ديگري تغيير داد. اين بار به او گفتم كه خودرو را نگه دارد تا پياده شوم اما راننده توجه به حرف من نداشت و تهديد كرد هيچ حركتي نكنم. هر چقدر به او التماس كردم فايده‌اي نداشت تا اينكه مجبور شدم در خودرو را باز و خودم را به داخل خيابان پرتاب كنم تا از دست مرد آدم‌‌ربا نجات يابم. وقتي خودم را از خودرو پرت كردم مأمور پليس مرا ديد و در خيابان ديگري راننده را دستگير كرد.  مأمور پليس هم به عنوان شاهد گفت: با موتورسيكلت در حال گشت‌زني بودم كه متوجه شدم در خودروي پرايد در حال حركتي باز شد و دختر جواني خودش را از خودرو به پايين انداخت. همان لحظه فهميدم كه راننده پرايد قصد ربودن دختر جوان را داشته اما دختر جوان متوجه شده و خودش را از خودرو به پايين پرتاب كرده است. بعد از آن بود كه به تعقيب او پرداختم و موفق شدم او را بازداشت كنم. 
پس از تشكيل پرونده متهم به دستور قاضي مديرروستا بازپرس ويژه قتل از دادسراي جنايي براي تحقيقات و مشخص شدن انگيزه آدم‌ربايي در اختيار كارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت.