به گزارش پارس به نقل از سلامانه "عرق زول" برای درمان کاهش پلاکت بسیار موثر بوده و گلبول های قرمز خون را افزایش می دهد.

این طریق در درمان کم خونی ،تنگی نفس، آسم و نیز کاهش سکته های مغزی و قلبی موثر است. عرق زول پوست و عروق پوستی را باز و پوست را شفاف می سازد، غدد فوق کلیه را فعال کرده و ترشح آدرنالین را تنظیم می کند.

عرق زول که از گیاه " زول شتره" می گیرند از گیاهان با رویش بیابانی و وحشی است که موجب درمان بسیاری از بیماری هاست." عرق زول بسیار مقوی و موثر است به همین دلیل حتما باید با قند یا کمی عسل میل شود.

 

عرق زول ۵۲ خاصیت دارد که بطور خلاصه عبارتند از:

جوش صورت را به علت فعال کردن کبد و تصفیه خون از بین می برد.

براب نفخ معده و روده بسیار موثر است.

برای دستگاه گوارش، درمان کولیت و فعال کردن کبد و تولید صفرا و ریختن آن در اثنی عشر روده و تجزیه و تحلیل چربی ها ( تری گلیسرید و کلسترول ) بسیار خوب و موثر عمل کرده است .

غدد فوق کلیه را فعال کرده و ترشح آدرنالین را تنظیم می کند و استرس و عصبانیت و اضطراب را از بین می برد.

از همه جالب تر افزایش انسولین و فعال کردن لوزالمعده و کاهش قند خون و درمان دیابت است.

به همین جهت در افراد غیر دیابتی باید حتما با کمی عسل طبیعی میل شود، چون به شدت قند خون را کاهش می دهد.

بیماران قندی می توانند هر ۴ ساعت یک استکان عرق زول تناول کنند و اثرات معجزه آسای کاهش دیابت و درمان آن را تجربه کنند و اگر به همین ترتیب ادامه دهند قند بالا را کاهش داده و پائین می آورد.

عرق زول یبوست را از میان برده و به روده ها نرمی می دهد ،برای افرادی که ناراحتی معده و کولیت دارند ،قبل از غذا یک استکان و بعد از غذا نصف استکان تناول نمایند، این عرق را می توان بیست دقیقه قبل از غذا تناول نمود.

در طول روز به جای آب می توان به طور متناوب از عرق زول و چند ساعت بعد عرق هوفاریقون و چند ساعت بعد عرق زنبق میل نمود و آثار آن را که تنظیم تمام اعضای بدن از جمله شفافیت پوست ،طراوت ، شادابی، تحرک، سرزندگی ، از میان رفتن اوره ، اسید اوریک ، چربی، کلسترول، قند ، تیرگی پوست و تناسب اندام است ملاحظه کرد.