به گزارش پارس به نقل از اعتماد سه مرد قوي هيكل پسر جوان را در ماشين انداختند و به باد كتك گرفتند. آنها لباس ماموران پليس را به تن داشتند. نمي‌شد فهميد كه آنها از اعضاي باند شش نفره زورگيرهاي طايفه فيوج هستند. سه زورگير در چند دقيقه، وجوه نقد و عابر بانك پسرجوان را دزديدند، او را از ماشين بيرون انداختند و به سرعت از محل دور شدند.
اين تنها زورگيري آن روز آنها نبود. متهمان تنها چند كيلومتر جلوتر از خيابان شهيد بهشتي تهران، مردي ميانسال كه با كيسه‌اي پر از پول در پياده‌رو راه مي‌رفت را تعقيب كردند. به آرامي به او نزديك شدند و نقشه هميشگي خود را عملي كردند. لحظاتي بعد، بدن مالباخته كوفته شده بود. زورگيرها كيفش را زده و خودش را در پياده‌رو رها كرده بودند.
ششم ارديبهشت ماه بود. پسر جوان تنها چند ساعت از كتك خوردن و خالي شدن حساب بانكي‌اش مي‌گذشت. او به كلانتري 104 عباس آباد مراجعه و ماجرا را براي ماموران تعريف كرد. پليس پرونده‌اي با موضوع «سرقت تحت عنوان مامور» تشكيل داد و براي رسيدگي به اداره پنجم پليس آگاهي تهران بزرگ فرستاد.
كارآگاهان دست به كار شدند. آنها از مالباخته شروع كردند. پسرجوان درباره حادثه گفت: «ساعت چهار بعد از ظهر در پياده‌روي خيابان شهيد بهشتي راه مي‌رفتم كه يك پژو پارس سفيد رنگ با سه سرنشين در چند متري من توقف كرد. سرنشينانش جوان و هيكلي بودند. يكي از آنها بي‌سيم داشت. او خود را مامور پليس مبارزه با مواد مخدر معرفي كرد و همراه دو نفر ديگر، به زور مرا سوار ماشين كردند و بلافاصله به باد كتك گرفتند. آنها مي‌گفتند من توزيع‌كننده مواد مخدر هستم براي همين من را گشتند و پول، عابربانك، گوشي همراهم را گرفتند و در يك كيسه پلاستيكي مشكي گذاشتند.»
پسر جوان به لحظه سرقت ميليوني زورگيرها رسيد. او ادامه داد: «آنها همين‌طور مرا كتك مي‌زدند و فرياد مي‌كشيدند تا اينكه پس از طي مسافت چند صدمتري گفتند اشتباه شده و من بي‌گناهم. كيسه وسايلم را پس دادند و پياده‌ام كردند و از محل دور شدند. شوكه شده بودم. وقتي كيسه را باز كردم ديدم 800 هزار تومان پول و عابربانك حاوي مبلغ يك ميليون و 200 هزار تومان را به سرقت برده‌اند. آنها چند ساعت بعد حسابم را هم خالي كردند.» شكايت مالباخته پاي سارقان طايفه فيوج را به پرونده باز كرد.  همان گروهي كه قرن‌ها پيش از هند مهاجرت كرده و به ايران و اروپا رفتند. شايع‌ترين و مهم‌ترين شگرد بزهكاران فيوج در سرقت و زورگيري، «جا زدن خود به عنوان مامور پليس» است. كارآگاهان نيز با همين فرضيه به بانك اطلاعاتي مجرمان سابقه‌دار طايفه فيوج پليس مراجعه و موفق به شناسايي يكي از سارقان سابقه‌دار شدند. نام او يوسف بود. 35 سال داشت و سرقت مسلحانه شش سال پيش او تنها چند برگ از پرونده قطور جرايمش را شكل مي‌داد. پرونده او از جرايم ضرب و جرح، جعل عنوان مامور، سرقت و زورگيري پر شده بود. يوسف سال 87 به جرم سرقت مسلحانه به زندان افتاده اما پس از يك‌سال حبس، با قرار وثيقه به مرخصي رفت و به پاكستان گريخت. او پس از دو سال به شكل غيرقانوني به ايران بازگشت و به سايه بدل شد تا سرانجام زورگيري‌هاي اخير او را لو داد.  يوسف مدام مخفيگاه خود را تغيير مي‌داد با اين حال شگرد زورگيري‌ها رد پاي چند نفر ديگر از سارقان سابقه‌دار طايفه فيوج را به پرونده باز كرد. تحقيقات پليس نشان مي‌داد يوسف، همراه داماد و پسرش باند زورگيري شش نفره را شكل داده است.  به اين ترتيب پليس مخفيگاه متهمان را كشف و آن را زيرنظر گرفت تا سه عضو ديگر باند نيز شناسايي شدند. با شناسايي تمام اعضاي باند سارقان طايفه فيوج، مخفيگاه آنها در ورامين، پيشوا، قرچك و شهرك واوان تهران با يورش ناگهاني ماموران پليس همراه شد و هر شش زورگير مامورنما در دام ماموران واقعي گرفتار شدند. دربازرسي از مخفيگاه آنها نيز دو دستگاه پژو پارس مشكي و پرايد سفيد رنگ كشف شد كه متهمان با جعل اطلاعات شخصي آنها را قولنامه كرده و در سرقت‌ها از آنها استفاده مي‌كردند.  شش زورگير قوي هيكل براي بازجويي به اداره پنجم پليس آگاهي منتقل شدند. زورگيري‌هاي اخير برگ ديگري از پرونده جرايم آنها را شكل داده بود.
 سرقت، جعل عنوان مامور، زورگيري، كلاهبرداري، كف زني، فروش مواد مخدر، نگهداري غيرمجاز تجهيزات پليسي، درگيري با ماموران، خروج غيرمجاز از كشور، سرقت‌هاي منجر به آزار و اذيت، آزار و اذيت با چاقو و سرقت مسلحانه در پرونده‌شان ديده مي‌شد.   پرونده آنها قطور‌تر از آن بود كه در بازجويي‌ها، علاقه‌اي به كتمان جرم‌شان داشته باشند.
 آنها به ميله‌هاي زندان و بازجويي عادت داشتند. سرهنگ كارآگاه داود فرد، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ با اشاره به اعتراف هر شش متهم به زورگيري و سرقت با جعل عنوان ماموران پليس، از ادامه تحقيقات پليس در اداره پنجم پليس آگاهي تهران بزرگ خبر داد و از شهرونداني كه به شيوه مشابه مورد زورگيري قرار گرفته‌اند خواست تا براي پيگيري شكايت خود به اداره پنجم پليس آگاهي تهرن بزرگ در خيابان وحدت اسلامي مراجعه كنند.