به گزارش پارس به نقل از مهر رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور بااظهار بی‌اطلاعی ازجزئیات آزمون استخدامی آموزش وپرورش گفت: به وزارت آموزش و پرورش خواهم گفت زودتر جدول سهمیه، رشته و منابع را به سازمان مدیریت ارائه دهند.
محمدباقر نوبخت، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در گفتگو با خبرنگار مهر درباره استخدام ۵ هزار نیرو در آموزش و پرورش اظهار کرد: این وزارتخانه مجوز استخدام را دریافت کرده است، اما بنده اطلاع دقیقی از جزئیات آن ندارم.

وی در پاسخ به این پرسش که قرار بود آموزش و پرورش جدول سهمیه، رشته و منابع را به سازمان مدیریت ارائه دهد، تصریح کرد: بنده به آنان خواهم گفت زودتر این اقدام را انجام دهند.

به گزارش مهر، بیست‌وهشتم اردیبهشت ماه محمد بطحایی، معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش اظهار کرده بود در حال حاضر مشغول بررسی منابع آزمون هستیم و تلاش می‌کنیم اواخر هفته آینده جدول سهمیه، رشته و منابع را آماده و به سازمان مدیریت ارسال کنیم، اما این اتفاق رخ نداد و بطحایی در یازدهم خرداد ماه نیز گفت در حال مذاکره و گفتگو با سازمان مدیریت هستیم و حداقل تا دو هفته آینده اطلاعیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش انتشار می یابد.