به گزارش پارس به نقل از مهر جانشین فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران از دستگیری سارق منازل اسلامشهر با ۷۰ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ «افضل گلزاری» گفت:در پی وقوع سرقت های مکرر منزل در شهرستان اسلامشهر در حوزه کلانتری های ۱۱، ۱۵، ۱۶، ۱۸بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ گلزاری افزود: ماموران پلیس آگاهی با استخراج شیوه و شگرد سرقت، بررسی ساعات وقوع سرقت و با استعلامات فنی، مخابراتی در خصوص گوشی های مسروقه ،متوجه شدند سیم کارت شخصی به هویت«عماد» بر روی تعدادی از گوشی های مسروقه فعال شده بود که با هماهنگی مقام قضائی ، برای احضار مالک سیم کارت  اقدام  شد . در بررسی های به عمل آمده و پس از حضور در آدرس اعلامی مشخص شد متهم در آدرس ثبت شده وجود ندارد.

سرهنگ گلزاری افزود:مجددا با اقدامات فنی و ردزنی نامبرده شناسایی و برای انجام تحقیقات به پلیس آگاهی دعوت شد، در تحقیقات پلیسی صورت گرفته از نامبرده و همسایگان مشخص شد که همسر وی به هویت «بیتا » بیکار و دارای سوابق متعدد در خصوص مواد مخدر و سرقت است.

جانشین فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران تصریح کرد:با هماهنگی مقام قضائی منزل متهم مورد بازرسی قرار گرفت  با کشف تعدادی کیف دستی زنانه و گوشی تلفن همراه مسروقه از خانه متهم مشخص شد که  او در اسلامشهر مرتکب سرقت شده است.

سرهنگ گلزاری گفت: در یک عملیات غافلگیرانه متهم دستگیر و برای انجام تحقیقات به پلیس آگاهی انتقال داده شد ،متهم ابتدا منکر هر گونه جرمی شد،ولی در بازجویی های پلیسی به ۷۰ فقره سرقت از منازل در اسلامشهر اعتراف کرد.

وی افزود :با راهنمایی متهم صحنه های سرقت مورد شناسایی و بازسازی قرار گرفته و تاکنون تعداد ۶۰ نفر از شکات  برای طرح شکایت و پیگری پرونده به پلیس آگاهی مراجعه کردند،

گلزاری گفت:در تحقیقات به عمل آمده ، متهم بیان کرد پس از سرقت ، اموال مسروقه را  برای فروش با خودروهای عبوری و کرایه ای به شهرستانهای همجوار شهریار و بهارستان برده و به سمساریها و دوستان می فروختم که با کسب دستور قضائی و با راهنمایی متهم ، ۱۳ نفر از خریداران اموال مسروقه شناسایی و دستگیر شدند و یکسری اموال مسروقه شامل آبگرمکن دیواری تلویزیون , کیس کامپیوتر ، مانیتور و لوازم جانبی چرخ گوشت، آبمیوه گیری و بخاری از مخفیگاه آنان کشف شد.